کد خبر: 270801108832
روزنامهعصر انقراض (طنز)

اگر چالش‌ها بگذارند (طنز)

معاون رئیس‌جمهور: «می‌خواهند کشور را با چالش‌هایی مواجه کنند تا در حرکت شتابان دولت برای رفع مشکلات توقف ایجاد کنند.»

راضیه حسینی

بهتر بود می‌گفتید «می‌خواهند در حرکت شتابان دولت و مجلس برای رفع مشکلات چالش ایجاد کنند.»

البته جای خوش‌حالی دارد که هنوز موفق نشده‌اند و مسئولان با قدرت و شدت هر چه بیشتر در حال حرکت به سمت جلو هستند. در آخرین حرکت سریع ، فوری و محیر‌العقول، نمایندگان مجلس کلیات طرح تأسیس سازمان ملی اقامت را تصویب کردند.

ماده ۴۱ این قانون می‌گوید:«قانون اصلاح قانون تعیین تکلیف فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی با مردان خارجی از زمان اجرای این قانون، به استثنای افرادی که در سامانه مذکور ثبت نام کرده‌اند لغو می‌گردد.»

توجه کردید؟ با سرعت، یکی از مشکلات تعدادی از هموطنان‌مان حل شد. حالا دیگر می‌توانند با خیال راحت تابعیت ایران را نداشته باشند و از هیچ امکانات و مزایایی بهره‌مند نشوند. امکاناتی که با تلاش شبانه‌روزی مسئولان، در حال افزایش سرسام‌آوری است.

مجلس گرامی با تمام توان مشغول برطرف کردن مشکلات مرم است. گویا در اقدامی تازه تصمیم گرفته دنده عقب بگیرد و هرچه قانون در گذشته تصویب کرده، که در حد یک پر کاه به نفع قشری از مردم بوده را زیر بگیرد.

با این فرمان احتمال دارد به زودی شاهد این خبرها باشیم «افزایش مدت سربازی به سه سال، صیانت از ما، نه‌تنها در مقابل اینترنت، بلکه انواع موبایل‌های هوشمند، طرح برگزاری کنکور به صورت ماهانه و…»

دولت هم با تلاش بی‌وقفه قیمت دلار را طوری بالا می‌برد که در گینس ثبت شویم.

باقی قیمت‌ها هم با کمی تلاش به نزدیکی ثبت رکوردهای جهانی می‌رسند و بالاخره یک سکو را از آن خودشان می‌کنند. البته اگر دشمنان بگذارند و مدام چالش ایجاد نکنند. چشم ندارند ببینند مسئولان ما باسرعت در حال پیشرفت‌ند.

همیشه همین بوده. حسودها به قطار ایستاده سنگ پرت نمی‌کنند، بلکه به قطار در حال حرکت پرت می‌کنند، البته مهم نیست مسیر قطار به کدام طرف است؟ آینده یا گذشته.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا