کد خبر: 29080056296
اخبار شرکت ها

برای اولین بار و به همت شرکت سنگ آهن گهر زمین برگزار شد؛ آیین تجلیل از کتابداران و مولفان برتر شهرستان سیرجان

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سنگ آهن گهرزمین،این مراسم صبح امروز شنبه ۲۹ آبان ماه در سالن دارالقرآن سیرجان با حضور امام جمعه شهرستان، فرماندار ویژه، مدیر کل امور کتابخانه استان، ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سیرجان، رییس دفتر نماینده سیرجان، معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی گهرزمین، معاون بهره‌برداری گهرزمین، جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی و همچنین جمع کثیری از مولفان سیرجانی برگزار شد.

در آغاز مراسم دکتر محمدرضا خضری پور معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی شرکت گهر زمین به عنوان میزبان این مراسم ضمن خیر مقدم به مدعوین گفت: نیاز جامعه به کتابخوانی در تمامی دوران ها احساس می شود و امروز وظیفه ما ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی در سطح جامعه و حمایت از این قشر فرهیخته است.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام والمسلمین سید محمود حسینی امام جمعه معظم شهرستان به عنوان دومین سخنران این مراسم بیان نمود: امروز شاهد حرکت قابل تقدیری از سوی شرکت سنگ آهن گهر‌‌زمین بودیم که برای نویسندگان و مولفان شهرمان ارزش قائل شده و آیین تجلیل از این عزیزان و همچنین کتابداران محترم را برگزار کردند.

سپس سهراب بهاالدینی فرماندار ویژه سیرجان در سخنانی از اقدام ارزنده شرکت گهر زمین تشکر کرده و رویکرد مدیران این شرکت و توجه به فرهنگ را شایسته تقدیر و تجلیل دانست. او در ادامه گفت: زیر بنای همه ادیان الهی بر مبنای کتاب بوده است و زیبنده است که هدف ما این باشد که زمینه نشر کتاب و فرهنگ کتابخوانی را در جامعه گسترش دهیم.

وی همچنین از شرکت گهرزمین و مدیر کل امور کتابخانه های استان درخواست کرد؛ با تدارک یک دستگاه اتوبوس حامل کتاب‌های نفیس و ارزشمند، این یار مهربان را به مناطق عشایری و روستایی شهرستان بفرستند تا این عزیزان نیز از این نعمت بی بهره نمانند.

احمد وفایی مدیر کل امور کتابخانه های استان سخنران پایانی این آیین تجلیل بود.

او در آغاز از مهندس فلاح مدیرعامل شرکت سنگ آهن گهرزمین به جهت برگزاری این آیین تجلیل و تکریم قدردانی کرده و ادامه داد: امروز ما باید علاوه بر نویسندگان و مولفان شایسته و فرهیخته شهرمان قدردان کتابداران نیز باشیم. افرادی که در ترویج و نشر آثار فاخر مولفان اهتمام ورزیده و از دیرباز تاکنون نقش انکار ناپذیری در این مسیر داشته اند.

حسن ختام این مراسم تقدیر و تجلیل از نویسندگان و کتابداران سیرجانی بود.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا