کد خبر: 07020024074
روزنامهمدیریت و اقتصاد محلی

بزرگترین فرهنگسرای شرق کشور با حضور معاون اول رئیس‌جمهوری در بیرجند افتتاح می‌شود

مدیرکل دفتر استاندار خراسان‌ جنوبی گفت که سالن همایش و فرهنگسرای شهر بیرجند به عنوان بزرگترین فرهنگسرای شرق کشور امروز چهارشنبه به‌صورت ویدئوکنفرانسی با حضور معاون اول رئیس جمهوری افتتاح می‌شود.

به گزارش ایسنا، احمد محبی به رسانه‌ها اعلام کرد: فردا و در آستانه نهم اردیبهشت روز شوراها، فرهنگسرای شهرداری بیرجند به عنوان بزرگترین فرهنگسرای شرق کشور به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: مراسم افتتاح این پروژه به صورت ویدئو کنفرانسی و با حضور اسحاق جهانگیری؛ معاون اول رییس جمهوری برگزار می‌شود و معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری، وزیر کشور و معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور نیز در این مراسم حضور دارند.

مدیرکل دفتر استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد: استاندار برای حضور مهمانان کشوری به ویژه معاون اول رییس جمهوری و وزیر کشور در این مراسم، پیگیری‌هایی انجام داد و شیوع کرونا و محدودیت‌هایی که رقم خورد، مانع حضور فیزیکی این بزرگواران در مراسم افتتاح پروژه شد.

اجرای پروژه سالن همایش و فرهنگسرای شهر بیرجند از سال ۹۶ به صورت جدی در دستور کار قرار گرفت و شاخص‌ترین اقدام و زیرساخت فرهنگی در خراسان جنوبی است.

۴۲ میلیارد تومان برای این پروژه با مساحت ۲۰ هزار متر مربع و زیربنای ۶ هزار متر مربع اختصاص یافته و سالن همایش ۲ هزار نفری به عنوان بزرگترین سالن همایش استان، معرفی نمود و آموزش کارهای هنری، تئاتر، طراحی و نقاشی و احداث آمفی تئاتر روباز از کاربری‌های تعریف شده در این طرح مهم فرهنگی مرکز استان است.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا