کد خبر: 19060045615
اخبار شرکت هابانک و بیمهروزنامه

بیمه ایران سقف پرداخت الکترونیکی خسارت‌ها را ۱۴ برابر افزایش داد

بیمه ایران در راستای کاهش ترددهای غیرضروری برای مقابله با شیوع ویروس کووید ۱۹، سقف مبلغ پرداخت‌های الکترونیکی خسارت‌ها را با افزایش ۱۴برابری از مبلغ ۵۰۰میلیون ریال به مبلغ ۷میلیارد ریال افزایش داد.

به گزارش روابط‌عمومی بیمه ایران، علی‌حسین طهماسبی، مدیرکل امور مالی بیمه ایران با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به محاسن پرداخت‌های الکترونیکی از قبیل افزایش سرعت و دقت،کاهش اشتباهات و تخلفات، افزایش کنترل‌های داخلی، جلوگیری از ترددهای غیرضروری و نهایتا رضایتمندی ذی‌نفعان، افزایش سقف پرداخت‌های الکترونیک در دستور کار قرارگرفت.

او در ادامه افزود: یکی از موانع تحقق این امر، وجود سقف مبالغ قابل پرداخت به صورت پایای گروهی در شبکه بانکی کشور بود که با تصمیم مدیریت ارشد شرکت و همراهی معاون توسعه مدیریت و منابع، جلسات متعددی با مسئولان بانک کشاورزی برگزار شد و نهایتا در طول کمتر از دو هفته، توافقات لازم با بانک مذکور صورت گرفت، به گونه‌ای که، مبالغ خسارت تا ۷میلیارد ریال از طریق سامانه پرداخت الکترونیک و بدون نیاز به صدور چک بانکی قابل پرداخت است.

با اجرای این طرح مهم، ضمن کاهش محسوس صدور چک در شعب و افزایش دقت و سرعت، گام مهمی در جهت جلوگیری از ازدحام زیان‌دیده‌گان، شیوع ویروس کرونا و مراجعات مکرر به بانک‌ها، برای امور بانکی برداشته شده است.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا