کد خبر: 21080054583
اخبار شرکت هابانک و بیمهروزنامه

تداوم حمایت‌های بانک شهر از مدیریت شهرها

معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر با بیان نقش تاثیرگذار و بی‌بدیل این بانک در کمک به توسعه و آبادانی شهرها گفت که در تلاش هستیم در سال جاری با افزایش حمایت از مدیریت شهرها، موانع موجود در پیشرفت پروژه‌های شهری را مرتفع کنیم.

به گزارش روابط‌عمومی بانک شهر، بهبود ساسانیان افزود: طی سال‌های گذشته به واسطه حمایت‌ها و تعامل بانک شهر با شهرداری‌ها؛ اقدامات مناسبی در راستای افزایش خدمات‌رسانی به شهروندان در حوزه‌های مختلف به‌خصوص حمل و نقل عمومی انجام شده است.

ساسانیان با بیان بررسی درخواست‌های مدیریت شهرها از این بانک در کوتاه‌ترین زمان ممکن، تصریح کرد: تلاش کرده‌ایم در چارچوب مقررات بانک مرکزی و ضوابط، دستورالعمل‌ها و خط مشی بانک خواست شهرداری‌‌ها را محقق کنیم.

او در همین راستا افزود: طی هفته‌های اخیر نیز نشست‌های مهمی با شهرداران شهرهای مختلف و کلانشهرها برگزار و ضمن تاکید بر افزایش همکاری‌ها بر ادامه حمایت بانک از پروژه‌های شهری تاکید کرده‌ایم.

معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر با بیان اینکه خوشبختانه مجموعه اقدامات این بانک در حمایت از مدیریت شهرها باعث افزایش رضایتمندی عمومی شهروندان از عملکرد مدیریت شهرها شده است، تصریح کرد: شهروندان شهرهای سراسر کشور می‌دانند که سرمایه اصلی ما آنها هستند و مدیران بانک برای خدمت‌رسانی هرچه بهتر و بیشتر به آنان تمام تلاش خود را انجام می‌دهند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا