خروج بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان پول از صندوق‌های با درآمد ثابت

  کد خبر: 25119915592

امروز اولین روز مصادف با دامنه نوسان نامتقارن بود که همین امر سبب شد در کنار رشد حجم و ارزش معاملات، شاهد رشد ۴۷هزار واحدی باشیم. همچنین بیشتر از ۴۰۰میلیارد تومان خروج پول از صندوق‌های با درآمد ثابت نیز از دیگر رویدادهای امروز بود.

صندوق سرمایه گذاری با درآمد ثابت یکی از انواع صندوق های مشترک می باشد که با حداقل ریسک بازدهی مناسبی را نصیب سرمایه‌گذاران می ‏کند و اشخاصی که در صندوق سرمایه گذاری با درآمد ثابت سرمایه گذاری می‌کنند افراد ریسک گریزی هستند که می‌خواهند سود قابل قبولی هم به دست بیاورند.

سینگنال‌های مثبتی که بازار سرمایه از خبرهای درباره غنی‌سازی و بیانیه اتحادیه اروپا گرفته است، سبب شد که اندکی امیدها به بهبود روند مذاکرات افزایش یابد. البته این‌ها سبب شرطی شدن بورس به دلیل خبرهای سیاسی شده است اما باید توجه کرد که روند صعودی می‌تواند در سیر نزولی نیز شکل گیرد.

بیانیه اتحادیه اروپا درباره تحولات اخیر برجامی ایران

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا ضمن ابراز نگرانی از غنی‌سازی ۲۰درصدی اورانیوم توسط ایران، اما گفت که از دیپلماسی برای تسهیل بازگشت آمریکا و ایران به اجرای کامل توافق هسته‌ای حمایت می‌کند.

 به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، «جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا بار دیگر بر «تعهد محکم و حمایت مداوم» این سازمان از توافق هسته‌ای ایران تاکید کرد.

بورل بامداد سه‌شنبه گذشته با صدور بیانیه‌ای گفت: «برجام یک مؤلفه اصلی در ساختار عدم اشاعه هسته‌ای جهان است و دستاورد دیپلماسی چند جانبه‌ای است که به صورت متفق‌القول توسط شورای امنیت در قطعنامه ۲۲۳۱ مورد تایید قرار گرفت».

تکرار نگرانی از اقدامات هسته‌ای اخیر ایران

به نوشته وبگاه اطلاع‌رسانی شورای اروپا، وی در این بیانیه مدعی شد: «ما عمیقاَ از گام‌های نگران‌کننده‌ای که ایران طی دو سال قبل برداشته ابراز تأسف می‌کنیم و یادآور می‌شویم که اتحادیه اروپا مکرراَ از ایران خواسته تا تمام اقدامات متناقض با تعهدات برجامی خودش را به عقب برگرداند».

خروج از نسخه موبایل