کد خبر: 14010175956
اخبار شرکت هابازارها و خدمات مالیبانک و بیمهروزنامه

راه‌اندازی پایگاه خبری تازه‌های بیمه ایران و جهان

پایگاه خبری تازه‌های بیمه ایران و جهان از سوی امور بین‌الملل پژوهشکده بیمه راه‌اندازی شد.

به گزارش روابط‌عمومی پژوهشکده بیمه، با هدف انتقال دانش و فن‌آوری‌های نوین به صنعت بیمه و علاقه‌مندان حوزه بیمه و ریسک و ایجاد زیست‌بومی برای هم‌افزایی صنعت با پژوهشکده بیمه، پایگاه خبری تازه‌های بیمه ایران و جهان راه‌اندازی شد.

هم‌اکنون، محتوای این پایگاه مبتنی بر داده‌های مجله الکترونیکی ماهنامه تازه‌های بیمه ایران و جهان و متشکل از مطالب جدید و به‌روزی است که از سوی امور بین‌الملل پژوهشکده بیمه از پایگاه‌های علمی بیمه و ریسک جهان استخراج می‌شود و پس از پالایش، ترجمه و ویراستاری در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

همچنین، پیش‌بینی می‌شود با استقبال صنعت بیمه، این پایگاه خبری، بتواند به صورت مستقل، جدیدترین گزارش‌ها و مطالب علمی را از سرتاسر جهان به صنعت بیمه ایران به شکلی ارزنده عرضه کند.

پایگاه خبری تازه‌های بیمه ایران و جهان به نشانی https://tazeha.irc.ac.ir، علاوه بر بخش‌های ثابت از جمله مقاله، خبر، بینش‌ها، معرفی و نشر تازه و معرفی شخصیت برجسته علمی، دارای دسته‌بندی محتوایی بر اساس رشته‌های بیمه‌ای، بیمه اتکایی، مدیریت ریسک، نوآوری و فن‌آوری بیمه، تنظیم‌گری و نظارت بیمه، مدیریت بیمه و بازاریابی و فروش بیمه است که مطالعه و دسترسی آسان به مطالب متنوع در حوزه‌های مربوطه را برای خوانندگان فراهم می‌کند.

در عین حال، برچسب‌های تعبیه‌شده در انتهای مطالب می‌تواند افراد را به محتوای مشابه در داخل پایگاه خبری هدایت کند.

پایگاه خبری تازه‌های بیمه ایران و جهان، به عنوان زیست‌بومی برای تعامل با اندیشمندان راه‌اندازی شده و کلیه اندیشمندان و مترجمان علاقه‌مند به همکاری در این زمینه می‌توانند با مراجعه به نشانی https://tazeha.irc.ac.ir در سامانه مترجمان پایگاه ثبت‌نام و یا متون جدید و مطالب پیشنهادی خود را برای انتشار در این پایگاه ارسال کنند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا