کد خبر: 18100064297
اخبار شرکت هابازارها و خدمات مالیبانک و بیمهروزنامه

راه‌اندازی رمزساز یکپارچه با موبایل‌بانک سرمایه

بانک سرمایه در راستای گسترش خدمات بانکداری الکترونیک و تسهیل در ارائه خدمات به مشتریان، نسخه جدید برنامک رمزساز سرمایه را به‌صورت یکپارچه با تک‌بانک (موبایل‌بانک سرمایه) راه‌اندازی کرد.

به گزارش روابط‌عمومی بانک سرمایه، مشتریان این بانک می‌توانند با دریافت و نصب «اپلیکیشن تک‌بانک» از وب‌سایت بانک به آدرس www.sbank.ir و با انتخاب گزینه «رمزساز» (آیکون قفل) در قسمت بالای صفحه اصلی تک‌بانک، سرویس رمزساز سرمایه را فعال کنند.

همچنین مشتریان می‌توانند بدون نیاز به‌ نام کاربری و رمز عبور تک‌بانک نیز از خدمات موجود در تک‌بانک مانند رمزساز، پرداخت قبوض، مدیریت کارت، خرید کد شارژ و شارژ مستقیم تلفن همراه، دریافت شبا، نقشه شعب و خودپردازها و … استفاده کنند.

این گزارش می‌افزاید؛ اکنون امکان فعال‌سازی رمزساز سرمایه از سه روش استفاده از نام کاربری و رمز عبور اینترنت بانک/تک‌بانک، از طریق دستگاه‌های خودپرداز بانک سرمایه و مراجعه حضوری به شعب بانک سرمایه امکان‌پذیر است.

آن دسته از مشتریان بانک که از نسخه قبلی برنامک رمزساز سرمایه استفاده می‌کنند کماکان می‌توانند از رمزهای تولیدی آن برنامک در تراکنش‌های مبتنی بر کارت و حساب خود استفاده کنند، لیکن در صورت فعال‌سازی رمزساز در تک بانک سرمایه، رمزهای تولیدی در «نسخه قبلی و مستقل برنامک رمزساز سرمایه» قابل استفاده نخواهد بود.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا