کد خبر: 19060045612
اخبار شرکت هابانک و بیمهروزنامه

راه‌اندازی سامانه ثبت آنلاین درخواست بیمه موبایل از سوی بیمه حافظ

مدیر بیمه‌های اموال بیمه حافظ از راه‌اندازی سامانه ثبت آنلاین درخواست صدور بیمه موبایل خبر داد.

به گزارش روابط‌عمومی بیمه حافظ، فرهاد رشیدی، با بیان این که کرونا باعث تغییرات بسیاری در کسب و کارها به سمت الکترونیکی‌شدن گردیده است گفت: به همین منظور بیمه حافظ سامانه آنلاین ثبت درخواست بیمه موبایل را برای جلوگیری از مراجعه حضوری متقاضیان به شعب بیمه حافظ و همچنین تسریع در امور صدور بیمه موبایل راه‌اندازی و اجرایی کرد.

رشیدی در این خصوص افزود: متقاضیان بیمه موبایل می‌توانند با مراجعه به قسمت خدمات الکترونیک سایت بیمه حافظ به نشانی www.hafezinsurance.ir و تکمیل اطلاعات اولیه، درخواست خود را ثبت کرده و کارشناسان مربوطه با متقاضیان تماس گرفته و آنها به صورت الکترونیکی بیمه‌نامه موبایل خود را دریافت خواهند کرد.

مدیر بیمه‌های اموال بیمه حافظ با بیان مزایای این سامانه، اضافه کرد: روزآمدی، تسریع در بررسی درخواست‌ها، عدم مراجعه حضوری متقاضیان، امکان دریافت کد رهگیری درخواست، ارسال پیامک اطلاع‌رسانی به متقاضی و اطلاع‌رسانی نحوه ادامه فرآیند از طریق سامانه از جمله ویژگی‌های این طرح است.

رشیدی درباره موارد تحت پوشش این بیمه‌نامه اظهار کرد: نفوذ مایعات و آب‌خوردگی، نوسانات ولتاژ برق، سرقت گوشی همراه، آتش‌سوزی و ضربه فیزیکی و شکستن از موارد تحت پوشش بیمه موبایل بیمه حافظ است و مزیت این بیمه‌نامه نسبت به گارانتی رایج در بازار گوشی‌های همراه، پوشش سرقت و حوادث ناشی از نفوذ آب است.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا