کد خبر: 030503167348
جامعه و فرهنگ

شهردار منطقه ۲۲ مسئول ستاد اربعین حسینی در مرز خسروی شد

با حضور حجت الاسلام قاضی عسگر تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، زاکانی شهردار تهران، مدیران ارشد شهرداری تهران، شهرداران و مدیران شهری مناطق ۲۲گانه شهر تهران و برای سومین سال متوالی، شهرداری منطقه ۲۲ به عنوان معین شهرداری تهران در مرز خسروی به منظور خدمت‌رسانی به زائران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در اربعین حسینی منتخب و مسعود نصرتی شهردار این منطقه نیز به عنوان مسئول قرارگاه مرزی خسروی ستاد اربعین انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲؛ طی حکمی از سوی محمد امین توکلی زاده معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران و رئیس ستاد اربعین حسینی شهرداری تهران، مسعود نصرتی شهردار منطقه ۲۲ به عنوان مسئول قرارگاه مرزی خسروی ستاد اربعین منصوب شد.

در این حکم آمده است؛

بدینوسیله جنابعالی را به عنوان رئیس قرارگاه مرزی خسروی در ستاد اربعین حسینی در سال ۱۴۰۳ شهرداری تهران منصوب می نمایم.

امید آن است که با استعانت از ذات حضرت احدیت در پرتو الطاف سید و سالار شهیدان امام حسین(ع) و با تاسی از یاران پاکباز ایشان در برگزاری هر چه باشکوه تر آیین حماسه اربعین حسینی،سهیم باشید و توفیق خادمی حسینی ذخیره و توشه ابدی شما گردد.

بدینوسیله شرح وظایف حضورتان اعلام خواهد شد تا در انجام آن با استفاده از ظرفیت های مردمی، جهادی، خیرین و هم افزایی با دیگر نهادهای مسئول و بکارگیری امکانات لازم در ارائه خدمات شایسته به رهروان و زائران سیدالشهدا(ع) تمامی مساعی خود را به کار ببندید.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا