کد خبر: 13100063663
بازارها و خدمات مالی

شیبا اینو به ماه می‌رود

یکی از معروف‌ترین برنامه‌های تلویزیونی انگلستان، تور چهار روزه خود را با کامیونی که روی آن عکس شیبا نقش بسته آغاز کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز، یکی از معروف‌ترین برنامه‌های تلویزیونی انگلستان، تور چهار روزه خود را با کامیونی که روی آن عکس شیبا نقش بسته آغاز کرد.

دو توکن طنز معروف شیبا و دوج‌کوین به دلیل رشد شارپی‌شان از مدت‌ها پیش در کانون توجه سرمایه‌گذاران قرار گرفته‌اند. شیبا اخیرا سطح حمایتی اصلی خود را شکسته و ۱۰ درصد از ارزش خود را از دست داده است.

در چهار روز اخیر ارتش شیبا در کف قیمتی خرید زیادی انجام داده‌اند. در همین ریزش بود که یک نهنگ رمزارز جدید ۵۰ میلیون دلار شیبا خرید.

محبوبیت شیبا میان نهنگ‌های اتریوم

شیبا اینو به محبوب‌ترین سکه میان ۱۰۰۰ وال بزرگ اتریوم تبدیل شده است. این نهنگ‌ها روی هم رفته بیش از ۵۲ میلیارد توکن شیبا دارند که ارزش مجموع آنها بیش از ۱٫۹ میلیون دلار است.

ارتش شیبا اخیرا تصویر کامیونی را در فضای مجازی منتشر کرده که روی آن نوشته شده: « شیبا اینو به ماه می‌رود.» حالا تقاضا برای این کامیون‌ها در کشورهای مختلف زیاد شده و اعضای جامعه وعده داده‌اند که این کامیون‌ها در مناطق مختلف به حرکت در خواهند آمد.

اعضای ارتش شیبا در اظهارنظرهایشان در توئیتر گفته‌اند که این کامیون‌ها به مرور زمان بسیار محبوب خواهند شد.

آنها مدعی‌اند که محبوبیت شیبا روز به روز در حال افزایش است. تا به حال این کامیون‌ها در نیویورک، واشینگتن، پکن و کانبرا مشاهده شده‌اند.

در حال حاضر شیبا اینو در ۶۴ صرافی سراسر دنیا قابل معامله است.

یکی از واقعیت‌‌های موجود درباره شیبا این است که این میم‌کوین نقدینگی بالایی دارد. یکی دیگر از نکات جذاب شیبا، تعداد فالوئرهای ۲٫۲ میلیون نفری در توئیتر است.

در حال حاضر شیبا از سوی بیش از ۴۰ هزار فروشگاه خرده‌فروشی برای پرداخت مورد پذیرش قرار می‌گیرد و در حال حاضر تعداد افرادی که این رمزارز را دارند بیش از ۱٫۱ میلیون نفر است.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا