کد خبر: 04129916894
حقوقی و قضاییروزنامه

صدور اخطاریه برای یک اعدامی پس از هفت سال

نام مه‌آفرید امیرخسروی هفت سال پس از اعدام وی دوباره سر از رسانه‌ها درآورد؛ ولی این بار نه در بخش خبری بلکه در صدر یک آگهی قانونی که محتوای آن اخطاریه‌ای خطاب به این فرد اعدامی است.

در صفحه ۳ شماره مورخ ۳ اسفند روزنامه اقتصاد سرآمد آگهی‌ای با این مضمون به چاپ رسیده است:

«خانم مه‌آفرید امیرخسروی

در خصوص پرونده اجرایی کلاس‌های ۹۲۰۴۰۰۱۰۱۳۰۰۰۸۱۵، به موجب گزارش ۲۸/۷/۹۹ کارشناس رسمی دادگستری پلاک ثبتی فرعی: باقیمانده ۲۱۸ از پلاک اصلی در بخش: ۱۱ لواسان ناحیه: قریه‌نجار کلا واقع در: لواسانات به مبلغ ۶۲۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰ ریال معادل شصت و دو میلیارد و یکصد میلیون تومان ارزیابی گردیده، لذا چنانچه به مبلغ ارزیابی پلاک مذکور معترض می‌باشید، اعتراض کتبی خود را ظرف مدت پنج روز از تاریخ ابلاغ این اخطاریه به ضمیمه فیش بانکی دستمزد کارشناس تجدیدنظر به مبلغ ۲۳۷۰۰۰۰۰۰ ریال به دفتر این اجرا تسلیم نمایید. ضمنا به اعتراضی که خارج از موعد یا فاقد فیش بانکی دستمزد کارشناس تجدید نظر باشد ترتیب اثر داده نخواهد شد.

فیروز قجری

مسئول واحد اجرای اسناد رسمی لواسانات

میم الف: ۱۷۵۵۸ شناسه آگهی: ۱۰۹۶۸۲۹»

همان‌طور که از متن آگهی برمی‌آید قیمت یک زمین در لواسان متعلق آقای مه‌آفرید امیرخسروی کارشناسی و به وی اخطار شده است که  اگر درباره ارزش‌گذاری آن به مبلغ ۶۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان اعتراض دارد طی پنج روز دستمزد ۲۳ میلیون تومانی کارشناس تجدید نظر را طی یک فیش بانکی به دفتر اجرا تسلیم کند.

اخطاریه فوق در حالی صادر شده است که مه‌آفرید امیرخسروی مشهور به امیرمنصور آریا در تاریخ ۳خردادسال ۹۳ براساس حکم صادره علیه وی در زندان اوین اعدام شده است. او او متهم اصلی اختلاس سه هزار میلیارد تومانی بانک صادرات ایران بود که در ۱۵ مرداد ۱۳۹۰ بازداشت شد. یکی دیگر از اتهامات علیه وی استفاده از تسهیلات ۴۰۰ میلیارد تومانی از بانک ملی بود که ارائه این تسهیلات بدون وجود سند و وثیقه‌گذاری انجام گرفته بود. این مبلغ جدای از اختلاس به واسطه گشایش ال‌سی بود.

نکات جالب دیگر این اخطاریه بی اطلاعی مسئول واحد اجرای اسناد رسمی لواسانات از جنسیت مخاطب اخطاریه است که به اشتباه متن آگهی را خطاب به خانم مه‌آفرید امیرخسروی صادر کرده است.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا