کد خبر: 2204993482
بورس

صندوق ارزش کاوان آینده در جایگاه نخست بازدهی

صندوق ارزش کاوان آینده، زیرمجموعه شرکت سبد گردان آسال(متعلق به بیمه ایران) با بازدهی ۸۴۸ درصد برای یکسال منتهی به ۲۰ تیرماه ۹۹ در جایگاه نخست بازدهی قرار دارد.

سید نیما فاضلی مدیرعامل سبدگردان آسال با بیان مطلب فوق درباره عملکرد صندوق ارزش کاوان آینده گفت: این صندوق در یک سال منتهی به ۲۰ تیر ۹۹ ازنظر خالص ارزش دارائی ها با رشدی قابل توجه از ۳۳۷ میلیارد ریال به ۲۸.۶۹۵ میلیارد ریال رسیده است و از نظر ارزش دارائیها جزو سه صندوق برتر می باشد.

فاضلی با بیان اینکه تعداد واحدهای سرمایه گذاری با ۷۹۶ درصد رشد از ۲۰.۳۷۵ واحد به ۱۸۲.۶۹۴ واحد رسیده است. افزود : تعداد سرمایه گذاران حقوقی از ۵ به ۲۰ با مالکیت ۳۳ درصد واحدهای صندوق و تعداد سرمایه گذاران حقیقی با استقبال کم نظیر از ۱۰۱ نفر به ۳۷۳۳ نفر ومالکیت اشخاص حقیقی از ۱۰ درصد به ۶۷ درصد واحدهای صندوق ارتقا داشته است.

مدیرعامل شرکت سبد گردان آسال درباره ترکیب دارایی های صندوق توضیح داد : با توجه به شرایط بازار سرمایه و پیش بینی مدیر صندوق به منظور کسب حداکثر بازدهی برای سرمایه گذاران تقریبا ۹۸ درصد از دارائیهای صندوق سهام می باشد که بالطبع با توجه به شرایط و به منظور کنترل ریسک این نسبت می تواند تغییر کند.

فاضلی بازده صندوق درسال ۹۸ را ۳۵۶ درصد اعلام کرد و ادامه داد : این بازدهی همچنان ادامه داشته است و درسال ۹۹ تا تاریخ ۲۰ تیرماه بیش از ۲۱۹ درصد می باشد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا