کد خبر: 05100062457
بازار

قیمت انواع روغن سرخ کردنی در زمستان ۱۴۰۰+ جدول

در این گزارش به بررسی انواع روغن سرخ کردنی پرداخته ایم که شما می‌توانید با توجه به بودجه و نیاز خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛  سرخ کردن مواد غذایی با روغن باعث خوش طعم تر شدن غذا می شود، روغن ها باعث ایجاد یک لایه ی ترد بر روی  مواد غذایی می شوند به همین دلیل است که علاقه مندان بسیاری را به خود جلب کرده اند.

در این گزارش  چند نمونه از روغن های  سرخ کردنی  را  ذکر کرده ایم که با توجه به نیاز خود آن را بررسی کنید.

روغن سرخ کردنی بر پایه روغن زیتون دلوین – ۱۸۰۰ میلی لیتر: این روغن با وزن ۱.۶۴ کیلوگرم مورد استفاده برای سالاد و پخت و پز، سرخ‌کردنی است این روغن مایع بدون بو و حاوی زیتون دلوین ترکیبی از روغن‌های زیتون، آفتابگردان، کانولا است. قیمت این محصول ۱۵۸ هزار تومان است.

روغن سرخ کردنی بر پایه روغن زیتون دلوین - 1800 میلی لیتر

روغن سرخ کردنی دلیزیو -۱.۸ لیتر: این روغن تحت لیسانس بلژیک، بسته بندی شده در ایران است که با قیمت ۱۳۵ هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد.

روغن سرخ کردنی دلیزیو -1.8 لیتر

روغن مخصوص سرخ کردنی بهار الماس – ۱.۸ لیتر: روغن‌های بهار در بسته‌بندی مات عرضه شده‌اند  اسید‌های چرب ترانس آن ۰.۱۴ گرم است و با نرخ ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

قیمت انواع روغن سرخ کرنی در زمستان 1400+ جدول

روغن سرخ کردنی سمن – ۱.۳۵ کیلوگرم: در هر ۱۴ گرم از روغن سمن ۱۲۶ کیلوکالری انرژی و ۱۴ گرم چربی وجود دارد. همچنین در همین مقدار از این روغن کنجد ۰ گرم نمک؛ قند و اسید‌های چرب ترانس وجود دارد. نوع روغن سبوس برنج است و حاوی روغن سبوس برنج و کنجد است. برای خرید این محصول باید ۵۹ هزار و ۵۰۰ تومان هزینه کنید.

قیمت انواع روغن سرخ کرنی در زمستان 1400+ جدول

روغن سرخ کردنی غنچه – ۱.۵ لیتر: نوع روغن کانولا است ارزش غذایی محصول در هر ۱۴ گرم شامل انرژی ۱۲۶ کیلو کالری، قند ۰ گرم، چربی ۱۴ گرم، نمک ۰ گرم و اسید‌های چرب ترانس ۰.۱۴ گرم است. قیمت این روغن ۲۱ هزار و ۶۰۰ تومان است.
روغن سرخ کردنی غنچه - 1.5 لیتر

 

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا