کد خبر: 08040034960
راه و مسکن

محدودیت‌های ترددی همچنان پابرجاست/ پیام‌های جریمه با تأخیر ارسال می‌شود

رئیس پلیس راهور ناجا از تداوم محدودیت‌های شبانه و بین شهری در شهرهای قرمز و نارنجی خبر داد.

سرهنگ هادی امیدوار رئیس پلیس‌راه راهور ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی و پایش آثار اقتصادی کرونا در خصوص محدودیت‌های شبانه و اجرای آن توسط پلیس راهور گفت: محدودیت‌های شبانه کماکان و بدون توقف در حال اجراست و در صورت تردد بین ساعت ۱۰ شب تا ۳ صبح متخلفان ۲۰۰ هزار تومان جریمه خواهند شد.

رئیس پلیس‌راه راهور ناجا در خصوص ترددهای بین‌شهری گفت: تردد بین شهرهای قرمز و نارنجی غیرمجاز است و هرگونه تردد بین این شهرها مشمول جریمه خواهد شد.

در حال حاضر طبق آخرین اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا ۳۲ شهرستان در وضعیت قرمز و ۱۷۴ شهرستان نیز در وضعیت نارنجی قرار دارند که سفر به آن‌ها ممنوع است

شهرستان‌های مهران (استان ایلام)، تنگستان، دشتستان، دشتی، دیر، عسلویه و کنگان (استان بوشهر)، دماوند و فیروزکوه (استان تهران)، ایرانشهر، خاش، زابل و زاهدان (سیستان و بلوچستان)، گراش، لارستان و لامرد (فارس)، بم، رودبار جنوب، قلعه گنج، کرمان و منوجان (کرمان)، بستک، بندرلنگه، بندرعباس، پارسیان، جاسک، حاجی‌آباد، خمیر، رودان، قشم و میناب (هرمزگان) و شهرستان یزد (استان یزد) در وضعیت قرمز کرونا قرار خواهند گرفت.

پیام‌های جریمه با تأخیر ارسال می‌شود

امیدوار با اشاره به برخی شایعات در خصوص لغو محدودیت‌های شبانه و جریمه‌ها افزود: برخی از شایعات در فضای سایبری در حال انتشار است که افرادی که محدودیت‌ها را جدی نگرفته‌اند تاکنون جریمه نشده‌اند، این افراد ملاکشان همان لحظه‌ای است که تخلف می‌کنند اما با توجه به اینکه حجم ترددهای غیرمجاز بالاست، پیام‌های جریمه با تأخیر ارسال خواهد شد.

رئیس پلیس‌راه راهور ناجا در پایان در خصوص برنامه پلیس راهور برای پیشگیری از شروع پیک پنجم کرونا گفت: پلیس راهور هر اقدامی که ستاد ملی مقابله با کرونا تصویب کند و در استان‌ها بومی‌سازی شود را اجرا می‌کند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا