کد خبر: 16080053605
اقتصاداقتصاد کلانراه و مسکن

محمد مخبر: دولت به اجرا و تحقق وعده‌های رییس جمهوری متعهد است

معاون اول رییس جمهوری بر ضرورت تلاش دستگاه‌های اجرایی برای تحقق وعده‌های رییس جمهوری تاکید کرد و گفت: دولت با تمام توان به اجرا و تحقق این وعده‌ها متعهد است.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی معاون اول رییس جمهوری، جلسه بررسی راهکارهای تامین اعتبار برای تکمیل راه آهن شیراز- بوشهر- عسلویه عصر امروز – یکشنبه – به ریاست معاون اول رییس جمهوری برگزار شد.

محمد مخبر در این جلسه بر ضرورت تلاش دستگاه های اجرایی برای تحقق وعده های رییس جمهور تاکید کرد و گفت: دولت با تمام توان به اجرا و تحقق این وعده ها متعهد است.

معاون اول رییس جمهوری با اشاره به سفرهای اخیر رییس جمهور و وعده تکمیل راه آهن شیراز- بوشهر- عسلویه، از دستگاه های اجرایی ذیربط خواست نیازها و مجوزهای لازم را برای اجرای این طرح احصاء کنند تا هرچه سریعتر شاهد آغاز عملیات اجرایی برای تکمیل این پروژه مهم باشیم.

در این جلسه که وزیر راه و شهرسازی، معاون اجرایی رییس جمهوری و استانداران فارس و بوشهر نیز حضور داشتند، نماینده وزارت راه و شهرسازی گزارشی از میزان پیشرفت فیزیکی پروژه راه آهن شیراز- بوشهر- عسلویه و پیش بینی هزینه اجرایی این طرح ارائه کرد.

در این گزارش همچنین روش های پیشنهادی برای تامین مالی اجرای این طرح و اقدامات و مجوزهای لازم مطرح شد و پس از بحث و تبادل نظر در خصوص نحوه تامین مالی، تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا