کد خبر: 27090061360
اخبار شرکت هابازارها و خدمات مالیبانک و بیمهروزنامه

مدیر شعبه فارس بیمه تجارت‌نو: مهم‌ترین عامل توفیق شرکت‌های بیمه، شبکه فروش مدرن هستند

مدیر شعبه بیمه تجارت‌نو استان فارس در خصوص عملکرد این شعبه درشیراز می‌گوید که از ابتدای سال جاری تا امروز حدود ۶۸۰میلیارد ریال حق بیمه صادر کردیم که همه رشته‌های بیمه‌گری را پوشش دادیم و در برخی از رشته‌ها بهتر عمل کردیم و نسبت به سال گذشته رشد خوبی را تجربه کردیم.

به گزارش روابط‌عمومی بیمه تجارت‌نو، محمد‌مهدی سیمی، مهم‌ترین عامل توفیق شعب استان‌ها را گسترش شبکه فروش دانست و عنوان کرد: ما در استان فارس بیش از ۴۰نماینده فعال داریم که مهم‌ترین بازوی اجرایی شرکت‌ها هستند. بنابراین مهم‌ترین عامل توفیق شعب استان‌ها شبکه فروش مدرن و نوگرا متشکل از کارکنان شعبه، نمایندگان و کارگزاری‌ها هستند.

او افزود: نیروی متخصص در همه حوزه‌ها می‌توانند کمک کنند تا شرکت‌ها موفق شده و عملکرد قابل قبولی را ارائه کنند و استان فارس از این نعمت نیروی متخصص و متعهد برخوردار است.

سیمی در رابطه با پرتفوی شعبه تحت مدیریت خود افزود: ۳۶درصد پرتفوی شرکت در استان را بیمه درمان تشکیل می‌دهد. حدود ۲۸درصد پرتفوی خودرو شامل بیمه بدنه و بیمه شخص ثالث، ۲۳درصد بیمه‌های مسئولیت، مهندسی و خاص و ۱۳درصد مابقی در سایر رشته‌ها مانند بیمه آتش‌سوزی و غیره است.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا