کد خبر: 04110066686
بانک و بیمه

همکاری بیمه ما با شرکت های دانش بنیان

امروزه توسعه نیروی انسانی بسیار مهم تر از توسعه تجهیزات شده است زیرا با استخدام و به کار گیری نیرو های جوان و ماهر در حوزه های علم به روز یعنی فناوری اطلاعات پیشرفت یک سازمان بیشتر از قبل می شود و توانایی خدمت آن سازمان به مردم عزیز ایران در هر شرایطی افزایش پیدا می کند.

به موجب آیین نامه تشخیص شرکت ها و موسسات دانش بنیان ،شرکت های دانش بنیان، موسسات خصوصی یا تعاونی هستند که به منظور افزایش علم و ثروت، توسعه اقتصادی بر پایه دانش و تحقق اهداف علمی و اقتصادی در راستای گسترش اختراع و نوآوری و در نهایت تجاری سازی نتایج تحقیق و توسعه ( شامل طراحی و تولید کالا و خدمات ) در حوزه فناوری های برتر و با ارزش افزوده فراوان ( به ویژه در تولید نرم افزارهای مربوط ) تشکیل می شود. امروزه شرکت های دانش بنیان زیادی در ایران تاسیس شده اند که جوانان نخبه ایرانی مدیران و رهبران این شرکت ها هستند.

همکاری با شرکت های دانش بنیان و جوانان کارآفرین ایرانی برای هر شرکتی، چه خصوصی و چه دولتی در تمامی  رشته های خدماتی و تولیدی و اداری و … باعث افتخار است.

بیمه ما که از سال ۱۳۹۰ در بین شرکت های خصوصی بیمه ای، با پشتوانه بانک ملت  کار خود را آغاز کرده است و توانسته در این مدت کوتاه ده ساله رتبه های بالایی چه از نظر مالی و چه از نظر فروش بیمه نامه و سوددهی در صنعت بیمه کشور به دست آورد و اعتماد مردم ایران را به دست آورد و در بین شرکت های بیمه ای ایران در هر زمینه ای پیشتاز است.

در رتبه ‌بندی اعلام شده در سال ۹۶ و بر اساس داده‌های صورت های مالی مربوط به سال مالی ۹۵، این شرکت بیمه‌ای با کسب رتبه ۱۵۱ یکی از شرکت‌های برتر ایران در میان دویست شرکت بود.

طبق اعلام رسمی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی در سال ۱۳۹۶ شرکت بیمه ما بالاترین نسبت توانگری را در میان شرکت‌های بیمه به خود اختصاص داده‌ و در حال حاضر نیز سرمایه شرکت چیزی نزدیک به ۱۰۰۰ میلیارد ریال است که باعث شده است در سال ۱۳۹۹ نیز این رتبه را حفظ کند.

برنامه های دور نگار بیمه ما شامل موارد زیر می شود:

ü      تلاش در جهت توسعه و تعمیم فرهنگ بیمه.

ü      ارائه مشاوره در امر بیمه گری.

ü      طراحی و ارائه طرح های نوین بیمه ای و تلاش برای استفاده بیشتر از فناوری های نوین اطلاعات.

ü      جذب و همکاری با نیروهای متخصص و مجرب بیمه ای.

ü      توسعه و گسترش واحدهای شرکت در سطح کشور از طریق تاسیس و راه اندازی شعب.

ü      اعطای نمایندگی به اشخاص حقیقی و حقوقی به منظور توسعه فروش بیمه به صورت غیر مستقیم.

ü      همکاری با کارگزاران بیمه.

ü      استفاده وسیع و گسترده از برنامه های آموزشی و تبلیغاتی جهت تحقق برنامه های شرکت

ü      افزایش سالانه سود پایه هر سهم بالاتر از رقبا

ü      افزایش سهم بازار با تاکید بر حفظ ترکیب مناسب سبد پرتفوی شرکت

ü      کنترل موثر ریسک بیمه‌گری و حفظ توانگری شرکت در سطح یک

ü      حفظ ضریب خسارت پایین تر از میانگین صنعت

ü       رشد پایدار بازده سرمایه گذاری‌ها

ü      افزایش بهره وری و رشد سرانه تولید حق‌بیمه و صدور بیمه‌نامه کارکنان و نمایندگان شرکت بیمه ما

ü      دستیابی به بالاترین سطح بلوغ استاندارد ۳۴۰۰۰ منابع انسانی (سطح متعالی سرمایه انسانی)

ü      رشد سهم بازار از فروش الکترونیکی بیمه‌نامه‌ های مختلف متشکل از عمر و آتش سوزی و مسئولیت و ….

در راستای تحقق چشم انداز های تبیین شده و پیشرو بودن در بازار و نفوذ در بین بازار های بین المللی بیمه در دنیاطی چند روز اخیر شرکت بیمه ماخبر از رایزنی جدیدی، برای شروع همکاری جدید با شرکت های دانش بنیان کرده تا علاوه بر حمایت از کسب و کارها بتواند با نیروی انسانی تازه نفس و جوان کشور همکاری کند و امیدی برای دیگر جوانان شود، این همکاری علاوه بر انگیزه بخش بودن برای سایر شرکت های دانش بنیان و تازه نفس باعث بهبود خدمات رسانی در حوزه های مختلف بیمه ای و خدماتی به مردم عزیز ایران میشود.

در ادامه این نوشته می توانید جزئیات این خبر را مشاهده کنید:

طی چند هفته گذشته هیئتی متشکل از مدیران ارشد ستادی، و گروهی از نمایندگان برتر شرکت بیمه ما به دو شرکت دانش بنیان که یکی از آنها واقع در کرج و دیگری واقع در تهران است، مراجعه کردند و با این شرکت های دانش بنیان برای ایجاد همکاری جدید اقدام به مذاکره و رایزنی کردند.

موضوع این مذاکره همکاری این دو شرکت دانش بنیان با شرکت بیمه ما جهت گسترش فناوری اطلاعات و ارتباطات بوده است، زیرا بیمه ما همواره در شبکه فروش انلاین بیمه نامه و ارائه خدمات اینترنتی به بیمه گذاران خود در مدت همه گیری ویروس کرونا بسیار خوب عمل کرده است و همین باعث توجه تعدادی زیادی از مردم عزیز ایران به این شرکت بیمه خصوصی شده است.

همکاری بیمه ما با شرکت های دانش بنیان باعث میشود تا زیر ساخت های ارتباطی و فناوری بیمه ما  بسیار قوی تر از قبل شود و ارائه خدمات این شرکت بیمه به صورت غیر حضوری و آنلاین این امکان را فراهم می آورد که بیمه گذاران در هر کجای کشور بتوانند به راحتی برای خود بیمه نامه تهیه کنند و یا خسارت های خود را به راحتی و خیلی سریع تر از قبل دریافت کنند.

از بین این دو شرکت دانش بنیان که نمایندگان و مدیران ارشد ستادی شرکت بیمه ما اقدام به بازدید از آنها کرده اند، تنها یکی برای همکاری با این شرکت بیمه ای و منتخب مردم انتخاب می شود تا هر دو شرکت بتوانند با همکاری هم خدمات نوینی را برای آسایش و آرامش مردم ایران ایجاد کنند.

در حال حاظر هر دو شرکت از جانب نمایندگان اعزامی درحال بررسی هستند و اطلاعات کاملی درباره این شرکت ها و نوع کاربری در دسترس نیست.

برای اطلاع از جزئیات خبر و شروع همکاری شرکت بیمه ما با یکی این شرکت های دانش بنیان و جزئیات بیشتر درباره این همکاری متفاوت بیمه و دانش بنیان اخبار ” بیمه ما ” را از طریق  سایت مورد نظر دنبال کنید.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا