کد خبر: 04030184051
بازاربازارها و خدمات مالیجهان

هولدرهای بیت کوین رکورد زدند!

با وجود اینکه بازار رمزارزها اخیرا روند نزولی در پیش گرفته، بررسی‌ها نشان می‌دهد که تعداد هولدرهای بیت‌کوین به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.

اقتصاد آنلاین؛ بر اساس تجزیه و تحلیل IntoTheBlock، تعداد هولدرهای بیت‌کوین، کیف پول‌هایی که این رمزارز را بیش از یک سال نگهداری کرده‌اند، اخیرا به نقطه عطف جدیدی دست یافته است.

در این بررسی اشاره شده که اکنون بیش از ۲۷.۶۵ میلیون آدرس وجود دارد که ۱۲.۶۶ میلیون بیت کوین را برای بیش از یک سال نگهداری می کنند. قیمت بیت‌کوین همچنان روند نزولی در پیش گرفته و اکنون در کانال ۲۹ هزار دلاری قرار دارد.

بدون توجه به روند اخیر بازار رمزارزها، به نظر می‌رسد که هولدرهای بیت‌کوین نگران نیستند و به مسیر خود ادامه می‌دهند.

لازم به ذکر است که شمار هولدرهای بیت‌کوین که بیش از یک سال این رمزارز را دارند، در حال حاضر در بالاترین حد خود قرار دارد.

طبق گزارش IntoTheBlock بر اساس زمان نگهداری، تعداد «هولدرهای بیت کوین» یا کسانی که بیت کوین خود را برای بیش از یک سال نگه داشته اند، نسبتاً بیشتر از هر دسته دیگر از آدرس ها، یعنی ۶۰ درصد است.

سی و سه درصد بیت کوین خود را برای یک سال نگه داشته اند، در حالی که حدود ۷ درصد این رمزارز را کمتر از یک ماه نگه داشته اند.

بیت‌کوین در طول ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۴ درصد افت کرده و اکنون در کانال ۲۹ هزار دلاری قرار دارد که به نظر می‌رسد دلیل عمده آن سقوط لونا و UST در حدود دو هفته گذشته بوده است.

آلت‌کوین‌ها نیز از بیت‌کوین پیروی کرده و در طول ۲۴ ساعت گذشته بین ۳ تا ۱۲ درصد افت را تجربه کرده‌اند.

شرایط نابسامان معاملات در هفته های اخیر ممکن است نشان دهنده احتیاط معامله گران ارزهای دیجیتال باشد. شرکت تجزیه و تحلیل زنجیره ای Santiment اشاره کرد که یک عدم همبستگی کم‌سابقه در روز دوشنبه رخ داد که ارزش سهام افزایش یافت اما بیت کوین سقوط کرد.

به گفته اسکات مینرد، مدیر ارشد سرمایه گذاری گوگنهایم، بیت کوین می تواند بیش از این کاهش یابد و از سطح فعلی خود به ۸ هزار دلار سقوط کند.

این نشان دهنده کاهش بیش از ۷۰ درصدی نسبت به قیمت ۳۰ هزار دلاری صبح روز سه شنبه است. احتمال محقق شدن این پیش‌بینی همچنان قابل مشاهده است زیرا چندین شاخص چشم‌انداز متفاوتی را برای قیمت بیت‌کوین نشان می‌دهند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا