کد خبر: 241101120625
اقتصاداقتصاد کلانسیاستویدئوها

ویدئو/ واکنش فرشاد مومنی به مصوبه مولدسازی: رییس جمهور، معاون اول، وزیر اقتصاد و رییس سازمان برنامه را به مناظره دعوت می کنم

«من، رییس جمهور، معاون اول رییس جمهور، وزیر اقتصاد و رییس سازمان برنامه را در این باره دعوت به مناطره می کنم. اگر قادر هستند از این کار دفاع کنند، بیایند صحبت کنیم»

گروه اقتصاد و درآمد جماران: فرشاد مومنی اقتصاددان و عضو هیات علمی دانشگاه علامه در واکنش به مصوبه مولد سازی گفت: ابتدا اسم های  آبرومند را بی آبرو می کنند. اینکاری که شما می کنید چه نسبتی با تولید دارد؟ همه چیز با بی خاصیت کردن الفاظ آبرومند حل نمی شود.

وی افزود: آن چیزی که با آب زمزم هم شسته نمی شود، این است که درواطه بی ضابطه برای کسب درآمد ایجاد می شود و نمی گویند در ازای آن چه چیزی گیر جامعه آمده است؟ اصل ماجرا این است که برنامه تان را ارائه کنید و بگویید چرا این پول را نیاز دارد.

اساس شفافیت ماجرا مخدوش است لذا اگر حسن نیت هم در کار باشد، به فساد منجر می شود. من نمی دانم چه کسانی این تصمیمات را می گیرند؟

این استاد دانشگاه هم چنین خاطر نشان کرد: ما صد بار کسانی که دست به این شیرینی کاری ها می زنند را دعوت کرده ایم که پاسخ دهند.

من رییس جمهور، معاون اول رییس جمهور، وزیر اقتصاد و رییس سازمان برنامه را در این باره دعوت به مناطره می کنم.

اگر قادر هستند از این کار دفاع کنند، بیایند صحبت کنیم تا ببینیم مولد سازی را بر چه چیزی استوار کرده اند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا