کد خبر: 08090058310
اخبار شرکت هابازارها و خدمات مالیبانک و بیمهروزنامه

پرداخت خسارت بیماری ‌ام‌اس از سوی بیمه کارآفرین در کمتر از دو هفته

شعبه اصفهان بیمه کارآفرین در کمتر از دو هفته و برای اولین بار در صنعت بیمه در ایران، اولین خسارت بیماری‌ ام اس را پرداخت کرد.

عباسعلی اصلانی، مدیر شعبه بیمه کارآفرین اصفهان با بیان مطلب فوق گفت: در صنعت بیمه کشور پرداخت خسارت برای بیماری ‌ام‌اس صورت نمی‌گیرد و بعضا برای هزینه داروی آن اقدام به پرداخت می‎‌کنند.

بنابراین بیمه کارآفرین اولین شرکت بیمه‎ است که بابت بیماری ‌ام‎‌اس به‌عنوان یکی از ۲۹بیماری مطرح، خسارت پرداخت کرده ‎است.

سرمایه‌‎ای که برای این بیماری پرداخت شد ۲۲۰میلیون تومان بوده ‎است.

اصلانی در ادامه توضیح داد: معمولا شرکت‎های بیمه وقتی می‌خواهند غرامت نقص عضو را تحت پوشش بیمه عمر قرار دهند، تاکید دارند که اگر منشا آن حادثه باشد خسارت پرداخت می‌شود ولی در بیمه کارآفرین بابت ابتلا به بیماری هم خسارت قابل پرداخت است در واقع بعد از رونمایی بیمه عمر اندوخته‌دار امید که بجز ۵بیماری اولیه، ۲۴بیماری خاص دیگر را نیز به این لیست بیماری‌ها اضافه کرده است، با محوریت خدمت‌رسانی به‌عنوان یکی از دغدغه‌های کنونی جامعه ایفای تعهد می‌کند بیمه‌گزار که در سال ۹۸بیمه‌نامه را خریداری کرده است در آن تاریخ اطلاعی از بیماری ‌ام‎‌ اس نداشته و در سال ۱۴۰۰متوجه شد که به این بیماری مبتلا شده است.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا