کد خبر: 16050041013
اخبار شرکت هابانک و بیمهروزنامه

آغاز عرضه گسترده «بیمه‌نامه بدنه اتومبیل پیمایشی» بیمه سامان

مدیر بیمه‌های اتومبیل بیمه سامان با اعلام دریافت مجوز دائمی صدور «بیمه‌نامه بدنه اتومبیل پیمایشی» این شرکت از بیمه مرکزی، گفت که با گذشت دو سال از آغاز آزمایشی این پروژه، صدور گسترده این بیمه‌نامه از سوی شبکه فروش به‌زودی عملیاتی خواهد شد.

به گزارش روابط‌عمومی بیمه سامان، محمد اباذریان، با بیان سابقه پنج‌ساله مطالعه و اجرای فاز آزمایشی این بیمه‌نامه، به اهمیت آن در جذب پرتفوی و نیز عادلانه کردن حق بیمه بدنه اتومبیل تاکید کرد و افزود: متناسب‌شدن حق بیمه بدنه اتومبیل با میزان کارکرد آن، بسیار منطقی و در عین حال مطلوب مشتریان است، از این رو بیمه سامان با دقت نظر به این موضوع، بیمه‌نامه بدنه اتومبیل پیمایشی را طراحی و اجرا کرده است.

به گفته او، متقاضیان این بیمه‌نامه می‌توانند یکی از دو روش «نصب دستگاه کیلومترشمار بر روی خودرو» و یا نصب نشدن این دستگاه را انتخاب کنند، در حالی که روش نخست، حق بیمه کمتری را در بر خواهد داشت.

او با بیان این که دستگاه کیلومترشمار تنها میزان مصرف خودرو، سرعت متوسط و میزان ترمز آن را بررسی می‌کند، اظهار کرد: بررسی‌ها نشان می‌دهد تفاوت حق بیمه بدنه اتومبیل در حالت سنتی تا ۴۰درصد بیشتر از حق بیمه در حالت پیمایشی است.

او با یادآوری این‌که بیمه‌نامه بدنه اتومبیل پیمایشی بیمه سامان در سه بسته ۵هزار کیلومتری، ۸هزار کیلومتری و ۱۲هزار کیلومتری ارائه می‌شود، گفت: به‌زودی امکان استعلام و مقایسه حق بیمه بر روی سایت شرکت بیمه سامان برای بیمه‌گزاران و مشتریان فراهم می‌شود.

او با تاکید بر این که بسته‌های این بیمه‌نامه یک‌ساله است، گفت: بیمه سامان در طراحی این بیمه‌نامه «کاهش ریسک» را به‌طور جدی مد نظر داشته است و بر اساس آن، رانندگانی که کمتر از خودروی خود استفاده می‌کنند، به دلیل ایجاد ریسک کمتر، حق بیمه کمتری می‌پردازند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا