کد خبر: 1512973362
صنعت و معدن

آغاز به کار اعضای جدید اتحادیه صنف درودگران و مبل سازان تهران

انتخابات اتحادیه صنف درودگران و مبل سازان  تهران دوشنبه ۲۶ آذرماه برگزار شد و گروه نواندیشان با اخذ بیشترین رای توسط فعالان این صنف به عنوان اعضای جدید اتحادیه انتخاب شدند.

بنا به گفته فعالان درودگر، قرار است امروز چهارشنبه ۱۵ اسفند اعضای جدید اتحادیه به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کنند.

فعالیت هیات امنای سوم رسما آغاز شد

روزدوشنبه هفته گذشته مصادف با ۶ اسفندماه بعد از کشمکش های فراوان میان اعضای فعال سایت درودگران و هیات امناهای پیشین، سرانجام هیات امنای سوم تابلوی خود را سر در مسجد سایت نصب کرد.

شهرک صنعتی درودگران و مبل سازان تهران واقع در کیلومتر ۱۵ جاده خاوران دارای دو فاز سایت خاوران و سایت نوآوران و در کل دو قطعه زمین است که از طریق ساماندهی به هیات امنای اتحادیه درودگران تهران واگذار شد و بعد از انتخابات،  توسط شرکت ساماندهی به نام هیات امنای اول صادر گردید و پس از ساخت و ساز سوله ها با تشیل هیات امنای دوم کلیه اسناد و مدارک و دارایی ها به هیات امنای دوم تحویل شد که برخی از این اعضا با سوءاستفاده از جایگاه خود و اقدامات غیرقانونی، مشکلات بسیاری برای صنف درودگران به وجود آورده اند.

مطالب پیشنهادی

بنا بر اساسنامه سایت درودگران انتخابات هیات امنا باید هر ۴ سال یک بار برگزار شود در حالیکه به گفته فعالان این حوزه طول فعالیت هیأت امنای دوم به ۱۰ سال کشید. اما در تاریخ ۲۰/۶/۹۷ و پس از پنج سال تلاش فعالان درودگر که با مخالفت اتحادیه برای برگزاری انتخابات مواجه بود، موفق شد انتخابات را با اکثریت آرا برگزار کند. به این ترتیب پس از افت و خیزها و حواشی مختلف حول موضوع فعالیت هیات امنای قبلی سایت درودگران خاوران، نهایتا با همت و اتحاد اصحاب واحدهای فعال در سایت درودگران خاوران، در روز سه‌شنبه ۲۰ شهریورماه، انتخابات رسمی و قانونی هیات امنای صنفی- صنعتی خاوران، فاز ۱ و ۲ درودگران با حضور بیش از ۲۵۰ نفر از اعضای صنف درودگر و مبلساز سایت صنفی- صنعتی خاوران، فاز ۱ و ۲ درودگران، هیات امنا و بازرسان قانونی سایت درودگران خاوران، نمایندگان اتحادیه‌های صنعت مبلمان و نمایندگان مراجع قانونی برگزار شد. در این انتخابات رئیس نیروی انتظامی منطقه، نماینده بسیج اصناف کل کشور و هیأت نظارت، چهار نفر از اعضای هیأت مدیره اتحادیه، ریاست اتحادیه و نماینده اتاق اصناف، نماینده انجمن اسلامی و نمایندگان شرکت تعاونی صنف نیز حضور داشتند.

بنابراین صاحبان واحدهای کسب و کار واقع در سایت درودگران خاوران اعضای منتخب خود را به عنوان هیات امنا و بازرسان قانونی جدید سایت درودگران خاوران، به اعضای صنف درودگران و مبلسازان فعال در سایت درودگران خاوران معرفی کردند.

در حالیکه براساس صورت جلسه ای که از برگزاری انتخابات تنظیم شد، اتحادیه مربوطه موظف به تایید صورت جلسه بود تا اجرایی شود، اما بیش از چهار ماه این صورت جلسه را امضا نکردند، تا اینکه سرانجام حدود ۱۰ روز پیش صورت جلسه توسط اتحادیه تایید و از این پس هیأت امنای سوم وارد عرصه کار شد.

به این ترتیب هیات امنای سوم روز دوشنبه هفته گذشته تابلوی دفتر خود را سردر مسجد سایت نصب کرد اما نیمه های شب شهرداری تابلو را پایین کشید که پس از برگزاری جلسه اعضای هیات امنای سوم با شهردار مربوطه، روز دوشنبه ۱۳ اسفندماه دوباره تابلوی هیات امنای سوم سردر مسجد سایت نصب و فعالیت اعضای جدید هیات امنا به طور رسمی آغاز شد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا