کد خبر: 16109911328
توسعه و اقتصاد ملیروزنامه

استاندار: مشکل زمین‌های شهرک پردیس کرمانشاه حل می‌شود

استاندار کرمانشاه تاکید کرد که مشکل ایجاد شده برای مالکیت زمین‌های شهرک پردیس کرمانشاه به‌زودی با توافق بین ارتش، مسکن و شهرسازی و اوقاف برطرف خواهد شد.

به گزارش ایرنا، زمین‌های شهرک پردیس کرمانشاه که پیش از این در اختیار اداره کل اوقاف و امور خیریه قرار داشتند و براساس رای دادگاه به مسکن و شهرسازی منتقل شده اند که این موضوع منجر به نگرانی مالکان منازل این شهرک شده است.

به همین منظور روز سه شنبه نشستی به منظور بررسی این موضوع و حل مشکلات احتمالی در استانداری کرمانشاه برگزار شد.

هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه با انتقاد از ناهماهنگی های به عمل آمده در این زمینه گفت: این جابجایی بین ادارات راه و شهرسازی و اوقاف و امور خیریه هیچ مشکلی برای اسنادی که در دست مردم قرار دارند ایجاد نخواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه ساکنان این شهرک هیچ نگرانی نداشته باشند، اظهارداشت: این جابجایی ها یک موضوع درون بخشی است و صاحبان خانه در این محدوده درگیر آن نخواهند شد.

استاندار کرمانشاه با انتقاد از عملکرد مدیران دستگاه های درگیر موضوع تصریح کرد: چرا باید مدیران مسئله ای که خیلی راحت با گفت و گو میان دستگاه های مختلف قابل حل و رفع است را به دل جامعه و اجتماع کشیده و مردم را نگران کنند.

بازوند افزود: بی تدبیر یک مدیر می تواند به پای نظام نوشته شود از این رو باید با مدیرانی که فرصتی سوزی می کنند به صورت قانونی برخورد شود.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا