کد خبر: 10020180387
اخبار شرکت هابانک و بیمهروزنامه

اعلام برخط خسارت بیمه بدنه در بیمه رازی

در سال جاری شرکت بیمه رازی به دنبال ارائه خدمات به صورت برخط است که اعلام و ارزیابی خسارت بیمه بدنه اتومبیل یکی از این اقدامات است.

به گزارش الفباخبر ، علی اصغر اصلان‌بیگی- معاون فنی بیمه‌های غیرزندگی این شرکت که مهمان سی و چهارمین سه‌شنبه‌های پاسخگویی بود، با اشاره به دستاوردهای قابل قبول این شرکت در سال گذشته گفت: بیمه رازی در سال‌های گذشته به واسطه رونق بازار بورس و فرابورس از عملیات‌های بیمه‌ای فاصله گرفته بود و این موضوع عاملی شد تا در سال گذشته در بخش فنی نیاز به تقویت زیرساخت احساس شود.

او ادامه داد: در سال ۱۴۰۰ زیرساخت بخش درمان بیمه رازی تقویت شد و با تکیه بر سامانه سیناد فرآیند دریافت اطلاعات، ارزیابی و پرداخت خسارت به شدت کاهش یافت و بعد از تائید خسارت درمان ظرف مدت ۷۲ ساعت هزینه به بیمه‌گذار پرداخت می‌شود و این در حالی است که بیمه‌گذار نیازی به حضور در شعب بیمه رازی ندارد.

معاون فنی بیمه رازی تصریح کرد: در راستای ارائه خدمات نوین سامانه جدیدی برای اعلام خسارت بیمه بدنه خودرو طراحی و تحت آزمون‌های اولیه قرار گرفته که طبق برنامه ریزی صورت گرفته این خدمت در خردادماه به صورت برخط عرضه خواهد شد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا