کد خبر: 280802143710
اخبار شرکت ها

با حکم حسین دهقان؛ «صولی» مدیرعامل و عضو هیئت مدیره هلدینگ صنایع غذایی بنیاد مستضعفان شد

رئیس بنیاد مستضعفان با صدور حکمی، مهدی صولی را به عنوان مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت مادرتخصصی گسترش صنایع غذایی سینا منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مستضعفان، حسین دهقان طی حکمی مهدی صولی را به عنوان مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت مادرتخصصی گسترش صنایع غذایی سینا منصوب کرد.

متن کامل حکم دهقان به شرح زیر است: 

«برادر عزیز جناب آقای دکتر مهدی صولی
سلام علیکم

بدینوسیله با عنایت به بهره مندی از شایستگی های فردی ، تخصصی و حرفه ای به موجب این حکم جنابعالی را به سمت مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت گسترش صنایع غذایی سینا منصوب می نمایم.

امیدوارم با اتکال به خداوند متعال و اتکا به شایستگی و تجارب ارزشمند خود با بهره گیری از خرد جمعی، در بکارگیری این امانت ملی برای خدمت موثر به محرومان موفق و سربلند باشید.

توفیقات جنابعالی را از خداوند منان خواستارم و امید است در پناه الطاف حضرت ولی عصر (عج) و دعای خیر مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در تحقق اهداف بیش از پیش موفق باشید.

حسین دهقان»

به گزارش روابط عمومی بنیاد مستضعفان، مهدی صولی دانش‌آموخته دکترای سیاست‌گذاری عمومی و دکترای مدیریت راهبردی کسب و کار است که مدیر عاملی و نایب رئیسی هیات مدیره شرکت گسترش صنایع و خدمات کشاورزی، مدیر عامل و نایب رئیسی هیات مدیره شرکت پخش سراسری صنایع شیر ایران «پگاه»، سرپرستی شرکت صنایع شوینده پاکسان، مدیریت سکوهای فن‌آوری و سرپرستی مدیریت امور تجاری سازی شرکت‌های دانش‌بنیان دانشگاه آزاد اسلامی،، سرپرستی دفتر همکاری‌های امور بین المللی وزارت ورزش و جوانان و مشاور امور بین الملل معاونت ریاست جمهوری، بخشی از سوابق مدیریتی وی در حوزه‌های مختلف است.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا