کد خبر: 08080051960
اخبار شرکت هابانک و بیمهروزنامه

برگزاری نخستین رویداد جایزه بزرگ نقاشی معاصر ایران با حمایت بیمه سامان

بیمه سامان و انجمن نقاشان ایران، نخستین رویداد جایزه بزرگ نقاشی معاصر ایران را برگزار می‌کنند.

به گزارش روابط‌عمومی بیمه سامان،‌ در این رویداد که با همکاری انجمن هنرمندان نقاش ایران برگزار خواهد شد، جایزه بزرگ نقاشی معاصر ایران به ارزش ۷۰۰میلیون ریال به یک هنرمند و دو جایزه تقدیری هر کدام به ارزش ۱۵۰میلیون ریال به هنرمندان برگزیده تعلق خواهد گرفت.

اعتلای رسانه نقاشی به طور خاص و هنرهای تجسمی به طور عام، ایجاد بستری برای نمایش رویکردهای معاصر در نقاشی ایران، زمینه‌سازی رشد و بالندگی هنرمندان ایران، رشد فرهنگ بصری مخاطبان در سطوح مختلف جامعه، انتخاب و معرفی سالانه هنرمندان نقاش معاصر ایران به جامعه مخاطبان، ارج‌گذاری فعالیت هنرمندان منتخب، ایجاد فضایی پویا و زنده در صحنه هنرهای تجسمی ایران با تمرکز بر رسانه نقاشی و نیز تشویق و ترغیب نهادهای گوناگون اقتصادی در حمایت از هنر و هنرمندان از جمله اهداف این رویداد است.

هفتم آبان، ثبت‌نام و ارسال آثار برای مشارکت در این رویداد آغاز شده است و این روند تا ساعت ۱۶یکشنبه ۳۰آبان ادامه خواهد داشت. همچنین به منظور نمایش آثار منتخب، دوازدهم آذر نمایشگاهی برپا خواهد شد.

اطلاعات بیشتر درباره این رویداد که از سوی جمشید حقیقت‌شناس، هلیا دارابی و شهرام کریمی داوری می‌شود، در سایت انجمن هنرمندان نقاش ایران به نشانی www.iranpainters.com قابل دریافت است.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا