کد خبر: 10070048398
روزنامهعصر انقراض (طنز)

بیل گیتس از راسوها متنفر است (طنز)

راضیه حسینی

در حالی که بیش از ۴۳ میلیون نفر در کشور هنوز هر دو دوز واکسن را دریافت نکرده‌اند، گزارش‌ها از فروکش کردن تب واکسیناسیون در کشور حکایت دارد.

کارشناسان می‌گویند: عده‌ای در انتظار واکسن‌های خاص نشسته‌اند، گروهی به اشتباه معتقدند واکسن‌ها بی‌اثرند و بخشی با تکیه بر شایعه‌ مرگ و بیماری از تزریق واکسن هراس دارند. البته برخی والدین هم با واکسینه‌شدن فرزندانشان مخالف‌‌اند.

در حالی است‌که فنلاند، واکسیناسیون راسوها علیه کرونا را آغاز کرده، ما در قرن بیست و یک مجبوریم به بعضی‌ها حالی کنیم که واکسن زدن، شما را تبدیل به ربات، زامبی، از ما بهتران و … نخواهد کرد. مطمئن باشید از این که هستید، بدتر نمی‌شوید.

عده‌ای هنوز معتقدند که واکسن قرار است مردم را بکشد. خصوصاً بعضی (اسم نمی‌بریم و فقط اول نام‌شان را که فایزر و مدرنا است می‌گوییم)، بی برو برگرد همه را نابود می‌کنند. این افراد معتقدند واکسن، توطئه بیل گیتس است که می‌خواهد همه مردم دنیا و البته راسوها را نابود کند.

عده‌ای هم می‌گویند: «ای بابا کلاً کرونا یه سوءتفاهم بوده. این‌قدر گنده‌ش نکنید. همین‌طوری الکی ملت دچار سوءتفاهم شدن، مردن. اصلاً کل دنیا دچار سوءتفاهم شده.  بیل گیتس هم از این سوءتفاهم سوءاستفاده کرد تصمیم گرفت مردم بیشتری رو بکشه؛ و البته راسوها رو.»

بعضی‌ها هم می‌گویند «ما به هیچ وجه چیزی رو که ندونیم توش چیه نمی‌زنیم.» این بزرگواران همان‌هایی هستند که هنوز هم نمی‌دانند در سبزی‌قورمه چه سبزی‌هایی ریخته می‌شود، بعد می‌خواهند بدانند داخل واکسن چیست. طوری از محتویات واکسن حرف می‌زنند انگار یک آزمایشگاه مجهز در خانه دارند و قبل از خوردن هر قرص و دارویی، اول محتویاتش را بررسی می‌کنند و بعد می‌خورند.

و اما بعضی دیگر هنوز منتظرند واکسن فایزر و مدرنا بیاید و بعد با ژست آدم‌هایی که صبر کردند و عوض غوره حلوا خوردند به بقیه نگاه کنند. این‌ افراد همان‌هایی هستند که سر میز سلف‌سرویس شام عروسی، کلی منتظر می‌مانند تا همه شلوغی‌های سر میز تمام شود و بعد که سری دوم خورش‌ها و پلوها رسید، با آرامش و در فراوانی، برای خودشان غذا بکشند. اما تقریباً در نود درصد مواقع، چیزی جز دو،سه پر کاهو، یک ملاقه آب خورش و نصف ژله قاتی شده با باقالی‌پلو گیرشان نمی‌آید

هموطن، بزن. یک‌هو دیدی حلوایی که از غوره درست کرده‌ای، نصیب دیگران شد و فقط فاتحه‌اش به خودت رسید.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا