کد خبر: 010801105576
خدمات و توزیعروزنامه

بیکاری در کمین کسب و کارهای اینترنتی

به گفته دهقانی، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، حتما باید بر روی زیرساخت‌های فضای مجازی به درستی کار شود تا این بستر فضای مناسبی برای کسب و کارهای داخلی باشد.

الله‌وردی دهقانی در گفت‌وگو با بازار، با بیان اینکه متاسفانه در تقویت و توسعه اپلیکیشن‌های داخلی کار خاصی صورت نگرفت، بیان کرد: این در حالی است که بسیاری از کسب و کارهای بزرگ و خانگی در بستر فضای مجازی بنا نهاده شده است و با مشکلاتی در این بخش مواجه شده‌ایم.

وی تصریح کرد: تنها راه حل این است که امنیت فضای مجازی و اپلیکیش‌های داخلی را ارتقا داده و آنها را به درستی مدیریت کنیم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: حتما باید بر روی زیرساخت‌های فضای مجازی به درستی کار کنیم تا این بستر فضای مناسبی برای کسب و کارهای داخلی باشد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه بسیاری از خدمات روزمره مردم در فضای مجازی ارائه می‌شود، تاکید کرد: ما باید تمهیدات لازم اعم از سخت‌افزار و نرم‌افزار و تامین امنیت کاربران در این فضا را مورد تاکید قرار دهیم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با کنترل و تمهیداتی که صورت گرفته می‌توان با اپلیکیشن‌های خارجی هم درباره برخی موارد وارد مذاکره شد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: تا زمانی که اپلیکیشن‌های داخلی آمادگی لازم را پیدا نکردند می‌توانیم از اپلیکیشن‌های خارجی استفاده کنیم تا آسیب زیادی به کسب و کارهای اینترنتی نخورده و بیکاری در این بخش ایجاد نشود و به نوعی کمتر در این بخش متحمل آسیب اقتصادی شویم.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا