کد خبر: 300801109463
اخبار شرکت هابانک و بیمهروزنامه

تقویت بخش واقعی اقتصاد اولویت بانک صادرات

اولویت بانک صادرات ایران ارائه خدمات به مردم و تقویت بخش واقعی اقتصاد است و این هدف از طریق هدایت صحیح نقدینگی به سمت تولید، رعایت بهداشت اعتباری و بهره‌بردن از توانمندی‌های بانک دنبال می‌شود.

به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، رضا صدیق در آئین افتتاحیه همایش تخصصی آموزشی مبارزه با پولشویی ویژه بازرسان مدیریت شعب استان‌ها و مناطق تهران این بانک، با بیان این مطلب، ضرورت جلب رضایت مشتریان بانک را خاطر نشان کرد و افزود: چرخش منابع در نظام بانکی و مالی کشور، بر اقتصاد و زندگی مردم تاثیرات با اهمیتی دارد و با رعایت بهداشت اعتباری می‌توان به کاهش مشکلات در بخش‌های غیرواقعی اقتصاد کمک کرد. این موضوع برای بانک صادرات ایران به عنوان بانکی که در اقصی نقاط ایران شعبه دارد و خدمات مختلف به مردم ارائه می‌کند، حائز اهمیت است.

صدیق توجه به مشتری‌مداری را نیز از دیگر ویژگی‌های بارز بانک صادرات ایران طی ٧٠ سال گذشته برشمرد و تاکید کرد: ارائه بهترین خدمات به مردم اولویت بانک است و از هیچ کوششی در این زمینه فروگذار نخواهد شد.

وی با اشاره به ارائه محصولات و طرح‌های نوین برای ارتقای سهم از بازار بانک، تاکید کرد: بانک صادرات ایران با طراحی خدمات متنوع و روزآمد، به دنبال جلب حداکثری رضایت مشتریان و مردم است.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا