کد خبر: 24010177790
سلامت و رفاه

تهران بعد از ظهر امروز درگیر وزش باد شدید می شود

کارشناس هواشناسی گفت: برخی از استان‌ها از جمله آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی و استان تهران امروز بعد از ظهر درگیر وزش باد خیلی شدید خواهند شد.

خانم کبری رفیعی گفت: امروز استان‌های واقع در غرب، جنوب غرب، مناطقی از مرکز و جنوب کشور و به تدریج شمال غرب آسمان غبار آلود است و در برخی ساعات وزش باد افزایش می‌یابد.

به گفته کارشناس هواشناسی امروز برای استان تهران، در ساعات بعد از ظهر وزش باد و فردا هم برای استان‌های ایلام، لرستان، مرکزی و خوزستان رگبار پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

سازمان هواشناسی پیش از این هشدار‌هایی را در رابطه با خیزش گردوخاک، کاهش دید و کاهش کیفیت هوا برای استان‌های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی و اردبیل صادر و توصیه کرده که افراد از تردد غیرضروری، تردد و پارک خودرو در اطراف درختان فرسوده و ساختمان‌های نیمه کاره،  فعالیت در ارتفاعات از جمله شهر‌بازی‌ها، ساختمان‌های در حال بازسازی و احداث، پرواز با پاراگلایدر و سایر فعالیت‌های فیزیکی در فضای باز پرهیز کنند.

به دلیل وقوع وزش باد خیلی شدید دیروز در استان آذربایجان شرقی، پرواز مشهد به تبریز در ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه به دلیل آنکه خلبان امکان فرود در فرودگاه تبریز را نداشت در فرودگاه رشت به زمین نشست.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا