کد خبر: 03110066297
توسعه و اقتصاد ملی

حل مشکل کوله بران سیستان و بلوچستان، به زودی

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور و هیات همراه از بازارچه و پایانه مرزی میلک شهرستان هیرمند بازدید کرد.

به گزارش ایسنا- کوشش تبار در این بازدید در خصوص مشکل کوله بران بازارچه مرزی میلک گفت: بار تجار و کوله بران حدودا بیست روزی است که در غرفه های بازارچه مرزی میلک مانده است اما با ابتکار عملی که مسئولان خواهند داشت تلاش می شود تا ظرف حدودا چهار روز، بار این تجار که بخشی از آن امکان پذیر هست تخلیه شود.

کوشش تبار افزود: برای تصمیم گیری برای باقی مانده بار این کوله بران که با مشکل مواجه است کمیته ای که در استان تشکیل خواهد شد تا هر چه زودتر این مشکل، مرتفع شود.

وی افزود: امیدواریم که با ابتکار عمل مسئولان، بازارچه مرزی میلک رونق بیشتری پیدا کند و کوله بران آن بتوانند در یک شرایط بهتری در اینجا درآمدزایی حاصل خود را از واردات و صادراتی که شکل می گیرد بهره مند شوند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور تاکید کرد: ابتکار خوبی در استان برای تبادل بار صورت گرفته است و عملا سرعت جابجایی و تخلیه بار را بیشتر کرده است و در عین حال فضای تعامل در پایانه مرزی و بازارچه مرزی میلک را بالا برده است.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا