کد خبر: 10020024278
بانک و بیمهروزنامه

خرید ۱۵هزار کالای تجهیزات پزشکی از سوی بانک مهر

بانک مهر در راستای مسئولیت اجتماعی خود و کمک به مقابله با کووید۱۹، حدود ۱۵هزار قلم تجهیزات پزشکی خریداری کرد و در اختیار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گذاشت.

به گزارش روابط‌عمومی بانک مهر، در آئین رونمایی از مشارکت بانک قرض‌الحسنه مهر در طرح شهید سلیمانی وزارت بهداشت، درمان، آموزش و پزشکی در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، مرتضی اکبری، مدیرعامل بانک مهر، اظهار کرد: با رویکردی که هیأت مدیره بانک مهر داشته‌اند، این بانک از چهار سال گذشته تاکنون کارهای قابل توجهی در حوزه مسئولیت اجتماعی انجام داده است.

ساخت خانه بهداشت، ساخت مدرسه، پرداخت تسهیلات به زنان سرپرست خانوار و خرید وسایل آموزشی برای دانش‌آموزان مناطق محروم برخی از این اقدامات بوده‌اند.

مهم‌ترین اقدام بانک در این حوزه سال گذشته انجام شد که بیمه کردن ۵۰۰هزار خانه روستایی بود.

او این‌طور ادامه داد: سال گذشته مصوبه مجمع عمومی بانک برای تخصیص منابع حاصل از دریافت جریمه دیرکرد در حوزه مسئولیت اجتماعی را داشتیم که همکاری با وزارت بهداشت نیز از محل منابع حاصل از جریمه دیرکرد بوده است.

تصمیم گرفتیم در حد مقدورات خود در حوزه کرونا کاری انجام دهیم. بر همین اساس ۱۵هزار قلم تجهیزات پزشکی خریداری و در ۳۱ استان کشور توزیع شده است.

اکبری همچنین اظهار کرد: ۲۲۰۰میلیارد ریال تسهیلات به کادر بهداشت و درمان پرداخت می‌شود.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا