کد خبر: 22040037978
اخبار شرکت هابانک و بیمهروزنامه

پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به زوج‌های دانشجو از سوی بانک مهر

سرپرست قائم‌مقام مدیرعامل بانک مهر، با حضور در مراسم ازدواج دانشجویی که در حرم مطهر رضوی برگزار شد، از پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه خرید کالای ایرانی به زوج‌های دانشجو خبر داد.

به گزارش روابط‌عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر، در این مراسم سلیمان توکلی، با ارائه گزارشی از فعالیت‌های بانک در بخش‌های مختلف گفت: این بانک به عنوان نخستین بانک تخصصی قرض‌الحسنه در طول ۱۴سال فعالیت خود تا به امروز قریب به ۳۴۰هزار فقره وام ازدواج پرداخت کرده است.

از ابتدای سال جاری تا کنون نیز بیش از ۷۰۰۰فقره وام ازدواج پرداخت شده که نشان از توجه ویژه این بانک به مقوله ازدواج دارد.

او افزود: بانک مهر در راستای حمایت از کالای ایرانی اقدام به انعقاد قراردادهای بسیاری با تولیدکنندگان داخلی کرده که از آن جمله می‌توان شرکت‌های اسنوا، امرسان و پاکشوما را در حوزه لوازم خانگی نام برد.

توکلی ادامه داد: امید داریم در راستای تفاهم‌نامه منعقد شده با ستاد ازدواج دانشجویی کشور، با پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه خرید کالای ایرانی به زوج‌های جوان دانشجو که با کارمزد ۲تا ۴درصد است، بتوانیم گوشه‌ای از دغدغه‌های ذهنی آنها را برطرف کنیم.

در پایان این مراسم تفاهم‌نامه همکاری بین بانک مهر و ستاد ازدواج دانشجویی در طرح پرداخت تسهیلات کالاکارت به زوج‌های دانشجو، به امضای صبوری مدیر شعب بانک مهر در استان خراسان رضوی و حجت‌الاسلام و المسلمین خادمی دبیر ستاد ازدواج دانشجویی کشور رسید.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا