کد خبر: 09010175674
اخبار شرکت ها

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی ضمن تبریک انتصاب سعید دلفکار به سمت مدیر عاملی شرکت سیمان صوفیان، از این شرکت بازدید کردند

به گزارش روابط عمومی شرکت سیمان صوفیان، صابر پرنیان رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی و هیئت همراه طی بازدید از شرکت سیمان صوفیان انتصاب ایشان را تبریک گفته و دیدار و گفتگو کردند.

سعید دلفکار مدیرعامل شرکت سیمان صوفیان در این دیدار ضمن خوشآمد گویی و تبریک سال نو با ارائه گزارش عملکرد شرکت، برنامه های آتی این شرکت را تشریح کرد.

دلفکار با اشاره به منویات مقام معظم رهبری و تاکید بر شعار سال ” تولید؛دانش بنیان و اشتغال آفرین” گفت: قوی ترین پتانسیل شرکت سیمان صوفیان، وجود منابع انسانی کارآمد و متخصص است که امیدواریم با برنامه اهداف و استراتژی های در نظر گرفته شده بتوانیم انواع محصولات شرکت را توسعه داده و راندمان شرکت را بالا ببریم.

وی افزود: ما بر ثبات کیفیت محصول تأکید می ورزیم و همچنین برای اجرای مأموریت و رسیدن به چشم انداز خود قوانین زیست محیطی را رعایت می کنیم و مصمم هستیم که با حسن تدبیر و همکاری و همدلی همکاران زحمتکش به یک شرکت نوآور و سرآمد تبدیل شده و به تفکر استراتژیک با سودآوری مناسب برسیم.

پرنیان رئیس سازمان صنعت معدن تجارت استان آذربایجان شرقی نیز در این دیدار گفت: بکار گیری مدیر جوان و انقلابی، تلاش و جدیت در تولید را بالا برده و به یقین این انتخاب سرآغاز راهی پر امید و نوید بخش نشاطی وافر در استان خواهد بود.

پرنیان با خاطر نشان ساختن اینکه شرکت سیمان صوفیان یکی از شرکت های بزرگ تولید کننده سیمان در شمالغرب کشور و یکی از واحد های شاخص صنعتی و معدنی استان به شمار می رود اظهار داشت: ماهم در کنار تمامی واحد های تولیدی و این شرکت هستیم و در جهت رفع موانع و مشکلات تولیدی از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد .

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌شرقی، در این دیدار گفت: در تولید و تامین کالا هیچ کمبودی وجود ندارد اما باید با استفاده از ظرفیت بسیار بالای سامانه‌ها، ضمن رصد کامل تمام زنجیره تامین، تولید و توزیع، از فعالیت سودجویان و دلالان که موجب اختلال در روند قانونی و منطقی نظام توزیع هستند؛ جلوگیری کنیم.

وی گفت: تسهیل‌گری و تنظیم‌گری؛ دو ابزار دولت برای عبور از دوره تحریم است.

پرنیان افزود: طی چهار دهه تحریم‌های ظالمانه اقتصادی دشمنان، دولت‌ها ناگزیر به دخالت در امور اقتصادی بودند و دولت سیزدهم با بهره‌مندی از ابزار تسهیل‌گری و شفاف‌سازی نقش خود در اقتصاد را به حداقل می‌رساند.

رئیس سازمان صمت آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه در سال جدید با نگرشی نو که برای اقتصاد و تولید تعریف شده، با توسعه زیرساخت‌ها به سمت ایجاد ارزش افزوده بیشتر حرکت می‌کنیم، ادامه داد: به‌صورت ویژه در قالب ستادهایی نظیر شورای عالی سرمایه‌گذاری، شورای معادن و تسهیل و رفع موانع تولید در کنار مجموعه‌های تولیدی هستیم.

وی با اشاره به اهمیت ورود تکنولوژی‌های نوین و نوسازی ماشین آلات تولیدی که لازمه رونق تولید است، ادامه داد: نوسازی ماشین‌آلات در کیفیت و کمیت تولید و رقابت‌پذیری محصولات تولیدی تاثیر مستقیم دارد.

پرنیان، بر هم‌افزایی و همکاری برای تسهیل فرآیندها تاکید کرد و گفت: از سال گذشته ثبت اطلاعات کالاهای مشمول در سامانه جامع تجارت الزامی شده و در طرح درج قیمت تولیدکننده نیز باید قیمت تمام شده محصول نهایی بر روی تولیدات ثبت شود.

وی با بیان اینکه در زنجیره تامین کالا تمام فرآیندها شفاف می‌شود، متذکر شد: جریان ورود مواد اولیه، تولید، تامین و توزیع کالا از مبدأ تا مقصد از طریق سامانه جامع تجارت مورد رصد و پایش قرار می‌گیرد و براساس نتایج حاصل از سامانه‌ها می‌توان برنامه‌ریزی‌های بهتری برای تولید و تامین انجام داد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، خاطرنشان کرد: در زنجیره تامین مالی جریان گردش کالا و پول در کشور مورد رصد قرار می‌گیرد و دولت سیزدهم در مسیر تحقق و اجرای شفافیت اقتصادی جدی است.

وی ادامه داد: استفاده از ظرفیت‌های علمی و خلاقانه جوانان، موجب بهبود در کمیت و کیفیت تولید و بهسازی و نوسازی شده و توسعه این شرکت را در پی خواهد داشت.

 پرنیان با بیان اینکه این مجموعه صرفا واحد تولیدی نیست و یکی از چشمه های توسعه اقتصادی استان محسوب می‌شود؛ تصریح کرد: تولیدات این مجموعه پایه توسعه استان است و با توجه به پیشینه این واحد صنعتی، بخشی از نیاز استان نیز با تلاش کارگران و متخصصان این واحد صنعتی تامین می‌شود.

وی بر برنامه‌ریزی برای تامین به موقع نیاز استان به سیمان به‌ویژه در فصول کاری تاکید کرد و بیان داشت: در تولید و تامین کالا هیچ کمبودی وجود ندارد اما باید با استفاده از ظرفیت بسیار بالای سامانه‌ها، ضمن رصد کامل تمام زنجیره تامین، تولید و توزیع، از فعالیت سودجویان و دلالان که موجب اختلال در روند قانونی و منطقی نظام توزیع هستند؛ جلوگیری کنیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه بهترین ناظر، خود مجموعه‌های تولیدی و فروش شرکت‌ها هستند، اضافه کرد : با شروع فصل کاری در استان شاهد افزایش تقاضا خواهیم بود و با تلاش گروه مدیریتی جوان واحد صنعتی سیمان صوفیان، شاهد افزایش تولید و تامین به موقع سیمان مورد نیاز استان خواهیم بود.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا