کد خبر: 020403163588
اقتصاداقتصاد کلانبازاربازارها و خدمات مالیتولید و بازرگانیرییس اتاق بازرگانی ایران:

زیرساخت های اقتصادی کشور مناسب سرمایه گذاری نیست

رییس اتاق بازرگانی ایران گفت: اعتماد مردم به سیاست های دولت که سرمایه بزرگی است از بین رفته و زیرساخت های اقتصادی کشور مناسب سرمایه گذاری نیست.

به گزارش ایلنا، صمد حسن زاده، رییس اتاق بازرگانی ایران امروز در آیین بزرگداشت روز ملی اصناف گفت: اصناف همواره خدمات بزرگی انجام داده اند، از جنبش تنباکو گرفته تا حوادث ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ و تا انقلاب همواره توانمندی خود را به جامعه نشان داده اند.

وی افزود: به اعتقاد من اصناف همواره مظلوم واقع شده اند به ویژه در نوسانات قیمت ها و در تنگنای تحریم ها سرمایه خود را از دست داده اند اما در همین حال در تامین نیازهای خانواده های متوسط و کم درآمد کوشش کرده اند و امیدواریم توفیق بیشتر داشته باشند.

حسن زاده در ادامه به مطالبات بخش خصوصی پرداخت و گفت: نظر کلیه کارشناسان اقتصادی موضوع تحریم و تاثیر آن به اقتصاد بوده و با وجود ظرفیت های کشور در صنایع گوناگون این شرایط، مناسب زندگی مردم نیست.

رییس اتاق بازرگانی ایران خاطرنشان کرد: اعتماد مردم به سیاست های دولت که سرمایه بزرگی است از بین رفته و زیرساخت های اقتصادی کشور مناسب سرمایه گذاری نیست.

وی با بیان اینکه حمل و نقل در ناوگان های مختلفی از استانداردهای جهانی برخوردار نیست، اظهار داشت: اکنون با ناترازی انرژی رو به رو هستیم.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا