کد خبر: 26100065432
بازارها و خدمات مالی

زمین مجازی چیست و سرمایه گذاری در متاورس چگونه است؟

زمین مجازی چیست و چگونه می‌توان در بازی متاورس به کسب درآمد رسید؟ ما در این مقاله به این مسئله خواهیم پرداخت. با ما در تکراتو همراه باشید.

زمین مجازی چیست و کسب درآمد در متاورس چگونه است؟ این زمین مجازی چیست سؤال بسیاری از افرادی است که آشنایی کمی در این حوزه دارند و می‌خواهند بدانند که چگونه می‌توان با استفاده از زمین‌های مجازی به کسب درآمد رسید.

ازاین‌رو، ما در این مقاله از تکراتو به بررسی این موضوع مهم خواهیم پرداخت. پس اگر شما هم می‌خواهید بدانید که زمین‌های مجازی چگونه کار می‌کنند، تا انتها با ما همراه باشید.

بعد از شدت گرفتن استفاده از ارزهای دیجیتال و استقبال بی‌نظیر مردم از این مسائل، مسئولان به فکر ایجاد برخی زمین‌های مجازی افتادند که موجب می‌شود بتوان از آن‌ها به درآمد رسید.

متاورس، یکی از مهم‌ترین حوزه‌هایی است که می‌توانید به درآمدهای بسیار خوبی برسید. این حوزه از طرفداران زیادی برخوردار است و سالیانه، ماهانه و حتی روزانه، استفاده از متاورس در حال افزایش یافتن است. تا انتهای این مقاله را مطالعه فرمایید تا بتوانید تمام اطلاعات لازم درباره این حوزه دیجیتالی را کسب کنید.

برای اطلاع از معنا و مفهوم زمین مجازی، خوب است در ابتدا برخی توضیحات کلی درباره متاورس به دست آورید. همان طور که همه شما عزیزان می‌دانید، اخیراً نام فیس‌بوک به متا تغییر پیدا رده است.

در این مورد، می‌توان از قدرتی که به‌تازگی متاورس در دست گرفته به‌خوبی مطلع شد. همان طور که مشخص است، این حوزه در حال کسب جایگاه‌های برتری در ارزهای دیجیتال است. ارزهای رمزنگاری شده در بازار ارزهای دیجیتال، ثابت می‌کنند که این ارزها در دنیای جدید بسیار پرطرفدار هستند.

اگر می‌خواهید بدانید که زمین مجازی چیست و کارایی آن‌ها در متارس چگونه است، تا پایان مقاله را مطالعه فرمایید. در دنیای متاورس، ارزهای دیجیتال بسیاری وجود دارد که هر یک با دیگری کاملاً متفاوت است.

بنابراین، اگر به دنبال اطلاع از این موضوع هستید، می‌توانید مقاله بهترین بهترین ارز دیجیتال و بازی متاورس را مطالعه فرمایید. از سوی دیگر، اگر هم هنوز با خود مفهوم متاورس آشنا نیستید، می‌توانید سری به متاورس چیست و آشنایی با پروژه‌های کسب درآمد از آن بزیند.

در دنیای متاورس، افراد این امکان را دارند که بسیاری از کارهایی که می‌توانند در دنیای واقعی انجام دهند را بکار گیرند. متاورسی که در یک مکان جغرافیایی در دنیای واقعی در نقشه وجود دارد، در دنیای مجازی هم وجود دارد و کاربر می‌تواند آن را تقسیم‌بندی کند.

منظور ما از مکان جغرافیایی، خرید زمین مجازی در متاورس بوده که از اهمیت زیادی برخوردار است. زیرا این موضوع نقش مهمی در توسعه و ارتقاء کاربران دارد. ازاین‌رو، شما باید نحوه خرید زمین مجازی در متاورس را بدانید.

زمین مجازی

برای اطلاع از مفهوم زمین مجازی، باید بدانید که این زمین‌ها درواقع در شهرهای جدیدی وجود دارند که تنها در دنیای مجازی هستند و در دنیای واقعی اثری از آن‌ها نیست. لازم به ذکر است که کاربران این امکان را دارند که به‌راحتی این زمین‌های مجازی را خریدوفروش کنند.

البته این معاملات به بازی که زمین در آن وجد دارد هم بستگی دارد. علاوه بر این، کاربران می‌توانند زمین‌های خریداری‌شده خود را به هر نحوی که تمایل دارند، مدیریت کنند. آن‌ها این امکان را دارند که با مدل‌های گوناگونی از این روش به کسب درآمد برسند.

چرا افراد به دنبال خرید زمین‌های مجازی هستند؟

همان طور که تاکنون مشخص شد، زمین مجازی در دنیای واقعی وجود ندارد و کاملاً دیجیتالی است. بااین‌حال، افراد می‌توانند بدون بیرون رفتن از منزل، به‌راحتی آن را خریداری کرده یا به فروش برسانند.

ازاین‌رو، استفاده از یان زمین‌ها به طرز چشمگیری در حال افزایش است و اغلب افراد در حال استفاده از آن هستند. در این بخش، دلایلی که افراد به دنبال خرید زمین مجازی هستند را توضیح خواهیم داد.

دارایی جدید

یکی از مهم‌ترین دلایل این موضوع، این است که افراد با خرید زمین‌های مجازی می‌توانند به دارایی‌‎‎های جدیدی دست پیدا کنند. دارایی‌های دیجیتالی، به‌صورت نوعی دارایی‌های تثبیت‌شده بوده که کاملاً قانونی هستند.

همان طور که پیش‌ازاین نیز گفتیم، ارزش این زمین‌‌ها به‌سرعت در حال افزایش است. استفاده از این زمین‌ها برای کسب درآمد، فرصتی برای سرمایه‌گذاری است که بسیاری ا افراد به آن جذب می‌شوند.

علاوه بر این، استفاده از این زمین‌های مجازی این قابلیت را دارند که دوام زیادی داشته باشند. برای مثال، شما می‌توانید این زمین‌ها را خریداری کرده و از فروش آن‌ها خودداری کنید.

بدین ترتیب، این زمین‌ها شبیه به برخی آثار هنری هستند که مانند زمین و املاک در دنیای واقعی، از ارزش زیادی برخوردار هستند. در ادامه، بیشتر متوجه می‌شوید که دلیل افراد از خرید زمین مجازی چیست و چرا به دنبال خرید‌وفروش آن‌ها هستند.

ترس از دست دادن (Fomo)

یکی دیگر از دلایل که افراد همواره به دنبال خرید زمین‌های مجازی هستند، ترس از دست دادن است. این افراد ترسی دارند ک آن‌ها را به خرید این زمین‌ها ترغیب می‌کند.

برای مثال، آن‌ها همیشه احساس می‌کنند که ممکن است چیز بسیار خوبی که همه در حال استفاده از آن هستند را از دست دهند. این امر، به انگیزه‌ای قوی تبدیل شده است تا آن‌ها هر چه سریع‌تر برای خرید مستغلات فیزیکی و حتی مجازی اقدام کنند.

برای مثال، بسیاری از مردم هنگامی که قیمت بیت‌کوین ارزان بود، از خرید آن اجتناب کردن و آن را از دست دادند. همین امر باعث شد که آن‌ها سود زیادی که از این بابت می‌توانستند کسب کنند را به دست نیاورند.

از این‌ رو، افراد به دنبال راه‌های جایگزینی برای جبران این خسارت بودند. خرید زمین‌‎های مجازی، یکی از راه‌های اصلی جبران این موضوع بود؛ بنابراین، افراد قصد دارند با خریدن زمین‌ها مجازی، به درآمدهای خوبی دست پیدا کنند.

سود

دلیل دیگری که به‌موجب آن، افراد به دنبال خرید زمین‌های مجزای هستند، به دست آوردن سود بیشتر است. به یاد داشته باشید که سرمایه گذاری در متاورس و خرید زمین مجازی، این قابلیت را دارد که در مدت‌زمان کوتاه‌تری به سودها قابل‌ توجهی دست پیدا کنند.

از آنجا که معاملات این نوع زمین‌ها بسیار راحت بوده و بازار هم کاملاً ثابت است، موجب شده که اغلب افراد قصد خرید این زمین‎‌ها را داشته باشند. زیرا آن‌ها می‎‌توانند در مدت‌زمان کوتاهی هزاران دلار به دست آورند.

فرصتی برای کسب درآمد اضافی

خرید زمین مجازی، به کاربران این امکان را می‌دهد که بتوانند به درآمدهای اضافی دست پیدا کنند. زیرا این زمین‌ها به افراد به فرصت را می‌دهد و ازاین‌رو، افراد زیادی به این دلیل به دنبال خرید این زمین‌ها هستند.

شاد برای شما جالب باشد که بدانید خرید زمین‌ها مجازی، مانند خرید زمین‌ها واقعی بسیار پرسود هستند و فرصت‌های زیادی را برای کسب درآمد برای کاربران ایجاد می‌کنند. در این زمین‌ها، شما می‌توانید انواع گالری‌ها هنری ایجاد کنید، کمپین‌های تبلیغاتی اجرا کنید.

علاوه بر این، حتی شما می‌توانید زمین خود را به دیگران اجاره دهید تا آن‌ها در آن ساخت‌وساز کرده و به درآمد دست پیدا کنند. بسیاری از کاربران، در زمین‌های مجازی خود کازینوهای مجازی ایجاد می‌کنند.

حتی بسیاری از خرده‌فروشان نیز به دنبال افتتاح فروشگاه‌های مجازی در این برنامه‌ها هستند. این امر موجب شده است که روزانه تعداد کاربران این نوع زمین‌ها در حال افزایش باشد.

روند آسان خریدوفروش

شاید بخواهید بدانید که سایر دلایل افراد برای خرید زمین مجازی چیست و چرا آن‌ها دائماً می‌خواهند این زمین‌ها را خریداری نمایند. خوب است بدانید که خرید املاک و مستغلات مجازی، از خرید این املاک در دنیای واقعی بسیار آسان‌‌تر است. این امر باعث شده است که سرمایه گذاری در متاورس روزبه‌روز در حال افزایش باشد. زیرا اغلب افراد به دنبال راهی برای خریدوفروش ارزان زمین‌ها خود هستند.

روند آسان خریدوفروش

این ویژگی معامله زمین‌های مجازی موجب می‌شود که افراد از انجام کاغذبازی‌های زیادی برای خرد یا فروش زمین‌ها بی‌نیاز باشند. علاوه بر این، این زمین‌ها از فناوری بلاک‌چین استفاده می‌کند که باعث می‌شود تا امنیت آن‌ها بیشتر از قبل باشد. به‌علاوه، این ویژگی منجر شده که خرید زمین‌های مجازی قابل‌ردیابی باشد.

هزینه کم برای ورود به این حوزه

یکی دیگر از دلایلی که اغلب افراد خرید زمین‌ها مجازی را ترجیح می‌دهند، این است که هزینه آن برای ورود به این حوزه بسیار کمتر است سایر رشته‌هاست. همان طور که می‌دانید، قیمت زمین در سراسر جهان، چه در دنیای مجازی و چه در دنیای واقعی در حال افزایش یافتن است.

از سوی دیگر، همیشه هزینه لازم برای خرید زمین‌های مجازی کمتر است. ازاین‌رو، این احتمال وجود دارد که خرید زمین‌های واقعی برای اغلب افراد دور از دسترس باشد و نتوانند این زمین‌ها را به‌راحتی خریداری نمایند.

این در حالتی است که ازآنجاکه خرید زمین‌های مجازی به هزینه زیادی برای شروع نیاز ندارد، شما می‌توانید اطمینان داشته باشید که می‌توانید هزینه لازم برای پرداخت این زمین‌ها را داشته باشید؛ بنابراین، خرید این زمین‌ها روزبه‌روز در حال افزایش است.

چگونه زمین مجازی بخریم؟

باتوجه‌به تمام نکات فوق‌الذکر، می‌توانید مطمئن شوید که خرید زمین‌های مجازی و سرمایه گذاری در متاورس کاملاً به‌صرفه است. ازاین‌رو، نوبه به آن می‌رسد تا نحوه خرید زمین مجازی را بدانید.

خوب است بدانید که دنیای مجازی بسیار گسترده‌تر از حد تصور ماست و ما نمی‌توانیم تمام آن‌ها را بشناسیم. آن‌ها همیشه وجود دارند و همچنان همیشه در حال رشد کردن هستند.

از زمانی که واقعیت مجازی (VR) و واقعیت افزوده (AR) معرفی شده‌اند، بسیاری از شرکت‌ها برای ایجاد جهان‌های مجازی و خرید زمین‌های مجازی اقدام کرده‌اند. شما می‌توانید این کارها را با استفاده از دستگاه‌های هوشمند مانند کامپیوتر، لپ‌تاپ، تلفن‌های هوشمند مشاهده نمایید.

در این بخش، ما برای شما توضیح داده‌ایم که خرید زمین مجازی چیست و در چه مکان‌هایی می‌توانید به‌راحتی این زمین‌ها را خریداری کنید. همچنین میزان هزینه‌ای که برای خرید زمین در این برنامه‌ها نیاز دارید را بررسی خواهیم کرد.

اکسی اینفینیتی (Axi Infinity)

یکی از اصلی‌ترین برنامه‌هایی که در آن امکان خرید و سرمایه گذاری در متاورس را دارید، بازی اکسی اینفینیتی است. در این بازی، تعداد زیادی حیواناتت خانگی وجود دارد که کاربران می‌توانند آن‌ها را خریداری کرده، پرورش داده و برای مبارزه با سایر موجودات آماده کنند. این حیوانات، خود را برای مبارزه با موجودات هیولایی به نام اکسی (Axies) آماده می‌کنند.

خوب است بدانید که در این بازی، نزدیک به ۸۲۲۵۶۷ نفر زمین‌های خود را معامله کرده‌اند که از این تعداد، ۱۶۲۶۹۲۴۹۷.۱ دلار با میانگین قیمت ۱۹۷.۷۹ دلار زمین به فروش رسیده است.

ارزان‌ترین زمین در بازی اکسی اینفینیتی در حال حاضر، قیمتی بیشتر از ۱۴۰۰۰ دلار تخمین زده شده است. این بازی، یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌ها برای خرید و فروش ملک در متاورس است.

دیسنترالند (Decentraland)

یکی دیگر از پلتفرم‌هایی که شما امکان خرید ای فروش زمین مجازی را دارید، بازی محبوب دیسنترالند است. در این بازی، یک بازار واقعیت مجازی وجود دارد که مبتنی بر بلاک‌چین اتریوم ساخته شده است.

لازم به ذکر است که در این برنامه، نزدیک به ۱۲۹۸۰۶ تراکنش به ارزش ۱۰۰۴۹۹۶۶۵.۵۷ دلار با میانگین قیمت ۷۷۴۲۳ دلار در تاریخ ۲۷ نوامبر انجام شده است. این امر موجب شده است که این بازی هم به یکی از بازی‌های بسیار محبوب برای سرمایه گذاری در متاورس شناخته شود.

بعد از این‌که وارد این بازی شدید، باید با استفاده از Metamask وارد سیستم آن شوید و زمین‌های فروشی را پیدا کنید. خوب است بدانید که زمین در بازی دیسنترالند ارزان نیست و قیمت‌های آن در حال افزایش است. ارز دیجیتال این بازی، مانا (Mana) بوده که موجب شده تا صاحبان زمین در این بازی به سودهای خیلی خوبی دست یابند.

سند باکس (Sandbox)

بازی دیگری که برای خریدوفروش زمین مجازی مورداستفاده قرار می‌گیرد، بازی محبوب سندباکس است. در این بازی، ارزان‌ترین زمینی که وجود دارد، قیمتی نزدیک به ۲۲۹۰ سند است. همان طور که می‌دانید، ارز دیجیتال رایج این بازی سند (Sand) است.

برای خرید زمین در این بازی هم باید با کیف پول متاماسک وارد برنامه شوید. تا تاریخ ۲۷ نوامبر، به‌طورکلی نزدیک به ۱۲۹۳۷۱ فروش در این برنامه انجام شد که از این تعداد، درمجموع ۱۹۵۰۵۵۸۲۸.۵۹ دلار با میانگین قیمت ۱۵۰۷.۷۲ دلار درآمد به دست آمد.

به‌جز بازی‌ها و پلتفرم‌هایی که ذکر شد، بسیاری از افراد اعتقاد دارند که شما می‌توانید با بازی فارسایت نیز به درآمد برسید. ازاین‌رو، به معرفی بازی متاورسی فارسایت مراجه فرمایید.

علاوه بر این، بازی متاورس بلاکتوپیا نیز یکی دیگر از این‌مدل بازی‌ها شناخته می‌شود. در این موارد هم شما باید نحوه خرید زمین مجازی را بدانید تا بتوانید به خوبی در آن‌ها موفق شوید.

راه‌های کسب درآمد از طریق متاورس

شاید برای شما سؤال پیش بیاید که راه‌های کسب درآمد از متاورس، بدون خرید زمین مجازی چیست و چگونه می‌توان از راه‌های دیگری به کسب درآمد رسید؟

برای پاسخ به شما، باید این‌گونه گفت که راه‌های زیادی برای کسب درآمد از طریق متاورس وجود دارد. به‌جز خرید و فروش ملک در متاورس که از اهمیت بالایی برخوردار است، راه‌های دیگری نیز برای کسب درآمد از این پلتفرم وجود دارد که در ادامه به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت.

هنر NFT

بازار هنر NFT یکی از رایج‌ترین بازارهای موجود در متاورس است که طرفداران بسیار زیادی دارد. هنر استفاده از این NFTها نیز بسیار پراهمیت است؛ بنابراین، اگر نحوه استفاده درست از این  NFTها را بدانید، می‌توانید در مدت‌زمان کمی به فروش و درآمد بالایی دست پیدا کنید.

اخیراً تعداد بسیار زیادی صفحه NFT مشاهده کرده‌ایم که با قیمت‌هایی نزدیک به ۵۰ دلار آن‌ها را خریده و نزدیک به ۱.۸ میلیون دلار به فروش رفته است.

برای شروع سرمایه گذاری در متاورس به این طریق، خوب است بدانید که شما می‌توانید تعدادی هنر NFT خریداری کرده و آن‌ها را در یک کالری در متاورس قرار دهید. بدیهی است که اگر شما این هنرها را با قیمت پایین خریداری کرده و با قیمت بالاتر بفروشید، می‌توانید به سود خوبی دست پیدا کنید.

ساخت و ساز

یکی دیگر از راه‌های سرمایه گذاری در متاورس این است که در زمین‌هایی که خریداری کرده‌اید، انواع ساختمان‌ها را بسازید. علاوه بر این، شما می‌توانید زمین سایر افراد را اجاره کرده و در آن‌ها ساخت‌وساز کنید.

شاید برای شما جالب باشد که بدانید شرکت وجود دارد که به سایر افراد کمک می‌کند تا ساختمان‌هایی در زمین‌های خود بسازند. این شرکت در ازای این کمک برای هر پروژه، نزدیک به ۳۰۰ هزار دلار دریافت می‌کند. این شرکت‌ها تأثیر زیادی بر آینده سرمایه گذاری در متاورس دارند .

مشاور املاک

شاید برای شما خنده‌دار به نظر برسد که مشاور املاک حتی در دنیای مجازی هم وجود دارد و افراد از این طریق می‌توانند به درآمدهای خوبی دست پیدا کنند.

برای مثال، شما می‌توانید در بازی‌هایی مانند دیسنترالند و سندباکس که رونق زیادی دارند، به سایر افراد برای خرید یا فروش زمین کمک کنید. ازآنجاکه خرید و فروش ملک در متاورس رونق بسیار خوبی دارد، شما می‌توانید با مشاور املاکی، سود خوبی برای کمیسیون هر معامله به دست آورید.

اگر می‌خواهید بدانید که سایر راه‌های استفاده از زمین مجازی چیست که با استفاده از آن می‌توان به درآمد رسید. دقیقاً مانند دنیای واقعی، در پلتفرم‌های مجازی هم می‌توانید با استفاده از تبلیغات به درآمد برسید.

همان طور که در این پلتفرم مشاهده کرده‌اید، مردم روی ساختمان‌های خود تابلوهای تبلیغاتی ایجاد می‌کنند.

علاوه بر این، برخی شرکت‌های مشهود واقع مانند نایک هم قصد دارند در متاورس نیز شروع به کار کنند. این امر موجب می‌شود که بازاریابی آن‌ها پیشرفت کند و افراد بیشتری از آن‌ها خرید کنند.

کلام آخر

ما در این مقاله، برای شما توضیح دادیم که متاورس چیست و چگونه می‌توان با استفاده از آن به درآمد رسید. همان طور که پیش‌ازاین نیز گفتیم، متاورس یکی از پلتفرم‌های صلی در دنیای مجازی است که بعد از تبدیل نام فیس‌بوک به متا، قدرت زیادی کسب کرده است.

باتوجه‎ به نکات ذکرشده، می‌توانید نحوه سرمایه گذاری در متاورس را به‌خوبی درک کنید و با استفاده از این موضوعات، به درآمدهای قابل‌توجهی دست پیدا کنید.

پس این توضیحت را بادقت مطالعه و از آن‌ها به‌صورت کاربردی استفاده کنید.

در حال حاضر، استفاده از زمین‌های مجازی بسیار گسترش یافته است و مردم از سراسر جهان به طور روزانه، ساعات زیادی را در فضای مجازی و خریدوفروش زمین‌های مجازی سپری می‌کنند.

کسانی که به دنبال سود از این زمین‌ها هستند، نگاه بلندمدتی به این قضیه دارند. ازاین‌رو، داشتن صبر در این حوزه، از اهمیت زیاید برخوردار است. البته به یاد داشته باشید که همیشه و در هر کاری، ریسک‌هایی وجود دارد که باید آن‌ها را قبول کنید.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا