کد خبر: 04050193414
اخبار شرکت ها

سدان جدید کرمان موتور به صورت رسمی معرفی شد/ KMC J7 در بازار ایران

طی مراسمی در روز جاری خودروسازی کرمان موتور، جدیدترین محصول خود را رونمایی کرد. KMC J7 جدید ترین سدان فست بک این خودرو ساز محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار عصر اقتصاد کرمان موتور طی مراسمی در روز جاری ۴ مردادماه از محصول جدید خود با نام KMC J7 را رونمایی کرد.

سدان جدید کرمان موتور به دلیل نحوه طراحی بدنه و شیب ستون (C)در سگمنت فست بک قرار گرفته است. این سدان با ظاهری کاملا اسپرت و طراحی چشمگیر می تواند، سهم بازار را از رقیبان در صحنه گرفته و حتی با ژاپنی و کره ای های کارکرده اما صاحب نام هم رقابت کند.

KMCJ7درسال ۲۰۲۱ به بازار جهانی عرضه شده است. محصول جدید کرمان موتور با پیشرانه ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر مجهز به توربو شارژ و پاشش مستقیم سوخت به داخل سیلندر (TGDI) می تواند۱۷۲ اسب بخار در دور ۵۵۰۰ RPM وگشتاور ۲۸۰ نیوتن متری را تولید کند.این محصول شتاب صفر تا صد کیلومتر را در ۸ ثانیه می پیمایدکه عددی جذاب برای یک سدان به نظر می رسد. این محصول توانسته استاندارد آلایندگی یورو۵ را دریافت کند.

نیروی تولید شده در J7جعبه دنده ۶ سرعته دو کلاچه تر(DCT) را به محور جلو و چرخ با رینگ آلومینیومی ۱۸ اینچی منتقل می کند. این جعبه دنده تعویض دنده ها را بدون ضربه یا تقه زدن در بالا ترین زمان در اختیار راننده قرار می دهد. از سایر مشخصات فنی این محصول می توان به فرمان برقی و تعلیق محور جلو مک فرسون و برای محور عقب مولتی لینک یا اتصال چند نقطه ای اشاره کرد.

مشخصات ایمنی درنظر گرفته برای این محصول شامل ۶ کیسه هوا برای سرنشینان در جلو و پرده ای مجهز شده است.

برای کنترل و حس بهتر رانندگی سیستم کنترل ایستایی در سربالایی (HAC)، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی (ESC)، سیستم پایش میزان باد تایرها(TPMS) و امکانتی مفید نظیر سیستم ترمز کمکی اضطراری (BOS) و دوربین ۳۶۰ درجه در این خودرو قرار گرفته است.

کرمان موتور امکانات بسیاری برای این سدان لوکس در نظر گرفته است که ما در این گزارش به مهم ترین آن ها اشاره می کنیم.

آپشن هایی مثل سانروف پانورامیک، سیستم ورود بدون کلید و دکمه روشن و خاموش کردن موتور، تنظیم برقی و تنظیم برقی صندلی به همراه گرمکن برای راننده است، آپشن بسیار مهم در این روزگار خودرو ها شارژر وایرلس برای تلفن همراه است که KMC J7 به آن مجهز است.

طی این مراسم رونمایی سامان فیروزی مدیرعامل کرمان موتور گفت: امروز کرمان موتور می تواند بدون نیاز به برندهای خارجی محصول تولید کند و این بزرگترین دستاورد ماست.

وی تصریح کرد: زنجیره خودروسازی در کرمان موتور کامل شده است و زنجیره ارزش نیز در حال کامل شدن است، ضمن این که اولین خودروی داخلی با برند کرمان موتور به زودی با استفاده از پلتفرم PS1 رونمایی می شود.

مدیرعامل کرمان موتور افزود: در سال جاری تولید در کرمان موتور به ۴٠ هزار دستگاه می رسد اما در سال آینده به ۶٠ هزار دستگاه خواهیم رسید. برنامه ریزی های کرمان موتور به این گونه است که در سال ١۴٠۵ بتوانیم ارزشمندترین خودروساز خاورمیانه باشیم.

فیروزی تصریح کرد: در سال ١۴٠۵محصولی داریم که بتواند با ٣ لیتر بنزین ١٠٠٠ کیلومتر پیمایش داشته باشد.

برای رسیدن به این هدف با سرمایه گذاری ٧۵ میلیون دلاری مرکز تحقیق و توسعه کرمان موتور را احداث می کنیم و در سال ١۴٠۵ ظرفیت تولید به ٢٠٠ هزار دستگاه خواهد رسید.

مدیرعامل کرمان موتور ادامه داد: خودروی جی٧ محصولی است که در رده لوکس ها قرار می گیرد و از شنبه نیز فروش این خودرو آغاز خواهد شد.

فروش سدان جدید کرمان موتور از شنبه ۸ مرداد ماه با قیمت حدودی یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان آغاز می شود.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا