کد خبر: 310503170597
جامعه و فرهنگ‌‌شهردار منطقه ۱۵ خبر داد:

سرعت بخشی روند توافق با معارضین طرح توسعه مسجد حجت(عج) در منطقه ۱۵

شهردار منطقه ۱۵ در جلسه هم‌اندیشی بررسی مشکلات مسجد حجت(عج) منطقه ۱۵ که با حضور مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران و هیئات امنای این مسجد برگزار شد، از سرعت بخشی روند توافق با معارضین طرح توسعه مسجد حجت(عج)، با مساعدت شهردار تهران خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری در این نشست با اشاره به طرح نوسازی و توسعه مسجد حجت(عج) در محدوده بافت فرسوده این منطقه گفت: با مساعدت شهردار تهران مشکل ۱۲ ساله این مسجد مرتفع و روند نوسازی و توسعه این پروژه تسریع یافت.

وی افزود: پروژه مسجد حجت(عج) با همکاری شهرداری منطقه ۱۵، سازمان نوسازی شهر تهران و شورای ساماندهی توسعه و گسترش امور مساجد در دستور کار است و از ابتدای اجرای این طرح، توافق با ۸ پلاک معارض این پروژه وآزاد‌سازی زمین‌ها انجام و در اختیار پروژه قرار گرفته است.

شیری با اشاره به اینکه این مسجد در زمینی به مساحت هزار و ۱۶۳ متر مربع و در زیربنای ۴ هزار متر مربعی در ۵ طبقه در مرحله اجرای عملیات گودبرداری و فونداسیون در حال احداث است افزود: روند توافق با۳ معارض باقی مانده شامل یک واحد تجاری و دو پلاک مسکونی نیز در حال انجام است و بزودی به اتمام خواهد رسید.

مهدی هدایت مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران نیز در این نشست ضمن قدردانی از همکاری خوب مدیریت شهری منطقه ۱۵ اظهار‌امیدواری کرد: در کنار سایر دستگاه‌های ذیربط سرانه‌های خدمات را به موازات نوسازی در محلات دارای بافت فرسوده ارتقاء دهیم.

جلسه هم‌اندیشی بررسی مشکلات مسجد حجت(عج) در ناحیه یک منطقه ۱۵ با حضور شهردار منطقه، مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران، مشاور شهردار تهران، معاون شهرسازی و معماری منطقه، رئیس املاک، رئیس نوسازی منطقه و هیئات امنا مسجد برگزار شد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا