کد خبر: 02090057160
بازارها و خدمات مالی

شتاب اولین رمزارز کاربردی جهان

دنیا شبانی

تشخیص یک توکن مناسب در بازاری که بیش از ۷۰۰۰ توکن یا کوین وجود دارد کار چندان آسانی نیست، اما  اسامی زیادی  وجود دارند که در روز با آن مواجه میشویم  که ممکن است برای برخی گیج کننده باشند. در ادامه  به بررسی یکی از پروژه‌های نوپای حوزه کریپتوکارنسی(رمز ارز) می‌پردازیم.

موارد زیادی هستند که  در اقتصاد یک توکن می‌توانند  تاثیر گذار باشند. یکی از عوامل مهم  که برای  بررسی یک کریپتوکارنسی در نظر می‌گیریم که عامل مهمی  در تحلیل  فاندامنتال می باشد، شریک‌های کاری آن است.

شریک کاری که شناخته شده باشد و بتواند سرمایه عظیمی را وارد یک رمز ارز نماید، می‌تواند اتفاق خوبی را برای سرمایه گذاران رقم بزند.

 هرچقدر شریک های کاری اعتبار و ثروت بیشتری داشته باشند می‌توان به آینده پروژه امیدوارتر بود و با اطمینان خاطر بیشتری روی آن سرمایه‌گذاری کرد.

 مثلاً اگر سایت آمازون که بازار بزرگی دارد ، شریک کاری یک توکن بشود و یا توکن مخصوص به خودش را به بازار عرضه کند،

اون توکن چون از اقتصاد سایت ‌آمازون  و گردش مالی آن استفاده میکند ، قطعاً رشد بسیار خوبی خواهد کرد.

در نمونه های دیگر حتی میشود گفت “ریپل” بخشی از موفقیت خود را مدیون شریک کاری سابقش مانی گرام است .

 و یا شرکت پرداخت آلکمی پی را مثال زد که  به تازگی همکاری خود را با صرافی بایننس شروع کرده است.

یکی از مهمترین شراکت ها هم زمانی بود که پی پال  بیت کوین را به عنوان شریک کاری خود پذیرفت.

پس اگر ما یک لیست از عوامل مهم در اقتصاد یک توکن را درست کنیم ،شرکای کاری  قطعاً در صدر این لیست قرار میگیرند.

شرکت کوین پیمنت را حتما میشناسید!

شرکتی کانادایی که سرویس درگاه پرداخت  و کیف پول  برای ارز های دیجیتال را از سال ۲۰۱۳ ارائه می دهد .

این شرکت یک شریک کاری  قدرتمند و توانمند است، چرا که جدا از اینکه بیش از ۱۰ میلیون تراکنش را با بیش از هزار کریپتوکارنسی  تا به امروز انجام داده ، خودش هم دارای شریک های کاری قدرتمندی مثل کوین تلگراف، کوین دسک و یاهو فایننس است.

حال این شرکت با پروژه جدیدی از رمز ارزها شروع به همکاری کرده است. توکن این پروژه تورگ نام دارد.

این توکن علاوه بر غیرمتمرکز بودن ویژگی های شگفت انگیز دیگری  هم دارد که به انها میپردازیم.این کریپتوکارنسی با طرح درخشان خود و همچنین تیم حرفه اش قصد دارد پرداخت جهانی را با تحول عظیمی روبرو کند. اهداف این پروژه  بر مبنای بهبود اقتصاد جهان و یکپارچگی سیستم پرداخت ، همچنین دریافت خدمات و کالا با رمز ارز تورگ است.

تورگ در اولین  قدمش  نشان داد که منحصر به فرد ظاهر شده  و تلاش دارد به یکی از بهترین کریپتوکارنسی های چند سال اخیر تبدیل شود.

این بنیاد با ارائه رودمپ فوق العاده و شریک کاری منحصر به فرد خود توجه جامعه ارز دیجیتال را به خود جلب کرده است.

عامل مهم بعدی در اقتصاد یک توکن چگونگی عرضه آن توکن است. در وایت پیپر هرکوین یا توکن می‌توان چگونگی توزیع توکن‌های آن را خواند. بسته به پروژه ، تعداد توکن و میزان سرمایه ، عرضه  توکن می‌تواند متفاوت باشد.

چون اقتصاد توکنی در هر پروژه متفاوت است، نمی شود به طور کلی گفت که عرضه باید به چه شکل باشد، ممکن است در یک پروژه تعداد عرضه کم به نفع پروژه باشد و باعث صعود قیمت بشود ،اما ممکن است در پروژه دیگر این موضوع کاملا برعکس عمل کند.

در شبکه تورگ برای عرضه توکن راه کار متفاوتی چیده شده ، و نکته جالب اینجاست که صددرصد توکن های تورگ بعد از ایجاد در بازار توزیع شدند. یعنی ۷۷۷ میلیارد توکن تورگ ایجاد شده بود که همه آنها توزیع شدند ودیگر هیچ کس نمی تواند مالک تورگ باشد و یا آن را کنترل کند.

این توکن از بستر شبکه اتریوم استفاده می کند و یک توکن  erc20 ‏است.  توکن های    erc20 از آدرس های اتریوم استفاده می‌کنند و تراکنش‌های خود را روی بلاک چین اتریوم می‌فرستند، در واقع آن ها هنوز بلاک چین اختصاصی خودشان را ندارند، این موضوع می تواند  فواید بسیار زیادی به همراه داشته باشد.

چون زمانی که یک توکن از بلاک چین اتریوم استفاده می کند می تواند در تمام پلتفرم هایی که بلاک چین اتریوم در آن فعال است به کار گرفته شود.

در نتیجه در تمام اکسچنج هایی که از توکن های   erc20 پشتیبانی می کنند، می توانند به سادگی لیست شوند.

 این سادگی لیست شدن در اکسچنج ها و صرافی ها پذیرش جامعه رمز ارزها را بالا میبرد .

با اینکه این کریپتو  در ۲۰ جولای ۲۰۲۱ لانچ شده اما  به همین زودی در صرافی هایی مثل

PancakeSwap ،   Bitbox ،Uniswap، Hotbit ، Whitebit لیست شده است.

همچنین توکن  erc20  ارتباط با سایر قراردادهای هوشمند را آسان می کند. از دیگر مزایای توکن های erc20 میتوان  به استفاده از کیف پول های این شبکه اشاره کرد.

برای مثال  تورگ را می توان در تراست ولت  و یا کیف پول متاماسک نگهداری کرد.این ارز دیجیتال که نخستین رمز ارز کاربردی جهان است، در واقع همان کاربرد مالی بستر بلاک چین را ارائه می دهد که فواید زیادی برای ما دارد.

کاربران تورگ می توانند کالا یا خدمات را با استفاده از این رمز ارز دریافت کنند. این ارز دیجیتال تمرکز  اصلی خود را روی پیشرفت و توسعه اقتصادی گذاشته و به دلیل ماهیت غیر متمرکز بودن کاملا شفاف است و با سرعت عالی جابجا می شود .

اولین برنامه کاربردی جهان قصد دارد که با سرمایه گذاری در زیرساخت های حوزه پرداخت و گسترش ارتباطات به یک ارز دیجیتال جهانی با دامنه دسترسی آسان در جهان تبدیل شود.

هر اکوسیستم مالی جدیدی که میاد ، باید براش انگیزه درست اقتصادی در نظر گرفته بشه و جنبه های مالی مختلفی داشته باشه .

اگر یک اکو سیستم انگیزه کافی نداشته باشد احتمالا شکست خواهد خورد.

در بررسی اقتصاد توکن فاکتور هایی مثل نو پا بودن توکن، شبکه و بلاکچین آن ، تعداد توکن و موجودی در گردش بازار را مورد بررسی قرار میدهیم.  از این جهت توکن تورگ که یک کریپتو جدید هم هست و در ابتدا یک میم کوین بود را بررسی کردیم .

این میم کوین که بعد ها به یوتیلی میم یا  همان اولین رمزارز کاربردی جهان تبدیل شد،  قصد دارد با توسعه جهانی صنعت پرداخت به سرعت به یک رمزارز جهانی و کارامد تبدیل شود . واژه یوتیلی میم کوین که بنیاد تورگ ان را به ثبت رسانده درواقع همان میم کوینی است که تمرکز خود را روی پایداری ،ثبات و دوام رمزارز گذاشته .

در چند وقت اخیر میم کوین های زیادی بودند که صر و صدا راه انداختند و با استقبال و محبوبیت زیادی مواجه شدند

که میتوان به دوج کوین و شیبا اشاره کرد. شاید دوج کوین در ابتدا تنها یک جوک و یا شوخی بود ، اما امروز میدانیم که اغلب سرمایه گذاران و ثروتمندان دنیا نگاه ویژه ای به این میم کوین داشتند.

همچنین ایلان ماسک مدیر عامل شرکت تسلا، از علاقه خود به میم کوین ها صحبت کرده است.  حالا با علم به اینکه ثروتمند ترین انسان جهان به دنبال سود اوری از کریپتو های نو پا است و همچنین اعتقاد دارد که سیستم پرداخت جهان نیاز به یکپارچگی و استفاده از یک توکن پرداخت دارد ،فکر میکنم اهمیت سرمایه گذاری بر روی این توکن را به خوبی درک کرده باشید.

شاید اگر شما ده سال قبل بیتکوین را میشناختید و تکنولوژی پشت ان را درک کرده بودید ، امروز زندگی مالی شما متحول شده بود ،اما هنوز هم فرصت های زیاد سود اوری دیگری وجود دارد.

هنوز می‌توانید  با سرمایه گذاری روی توکن های کاربردی  و با کیفیت  تحول عظیمی در زندگی مالی خود ایجاد کنید.

توکن  تورگ با بهره‌گیری از بهترین متخصصان رمز ارز در سراسر دنیا  و همچنین استفاده از تکنولوژی به روز و جدید میتواند گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری و ایجاد سبد رمز ارز باشد.

تکنولوژی تورگ علاوه بر تمرکز بر استفاده روزمره و ثبات، رویکرد دیگری را هم در پیش دارد .این توکن جدا از اینکه توکن کاربردی و با کیفیتی است سعی دارد کیفیت زندگی انسانها را هم بهبود ببخشد.

یکی از مواردی که می تواند کیفیت زندگی انسانها را بهبود ببخشد  دسترسی به شرایط پرداخت آسان است. می‌دانیم که در سراسر جهان افراد زیادی وجود دارند که دسترسی به بانک و خدمات بانکی برایشان دشوار است  تورگ برای حل این مشکل به وجود آمده است.

برای مثال میلیون ها نفر در جهان وجود دارند که از خانواده خود به دور هستند، و پرداخت های مالی آن ها از طریق بانک با کارمزد بالا انجام می شود.

رمز ارز تورگ می تواند راه حل خوبی برای این خانواده ها باشد، آن ها می توانند هزینه تحصیل ، مسکن و  خوراک را از طریق رمز ارز تورگ جابجا کنند ، و این جابجایی بسیار ارزان تر از جابجایی  پول در بانک تمام شود.

یکی از دلایل اصلی علاقه سرمایه گزاران به تورگ در مقایسه با دیگر میم کوین ها همین آینده پژوهی این پروژه است.

امروز از طریق درگاه های پرداخت سیستم کوین پیمنت میتوان از تورگ به عنوان یک راه پرداخت ساده برای خرید کالا و یا دریافت خدمات در بیش از ۱۸۰ کشور استفاده کرد و این یک قدم قدرتمند ،در راه یکپارچه بودن سیستم پرداخت و تبدیل شدن به یکی از پولهای رایج جهان است.

به لطف بلاکچین و پدیده کریپتوکارنسی ها شفافیت در امور مالی در همه جهات ایجاد شده است . در تورگ هم مالکیت ها،انتقال ها و تراکنش ها همگی شفاف هستند.

همه باید تورگ را از طریق بازار ازاد آن خریداری کنند و این اکوسیستم جلوی دستکاری و سفته بازی های بازار را گرفته است ، چون دامنه کاربردی توکن تورگ زیاد است و کسی نمیتواند ان را کنترل کند، بدون شک تورگ در اینده با رشد خوبی مواجه خواهد شد.

 جدا از اینها پذیرش رمزارزها هر روز در جهان رو به پیشرفت است. افراد زیادی در سراسر دنیا هر روز درباره رمز ارزها اظهار نظر می کنند،  غالب آنها از فرصت های سودآور کریپتوکارنسی ها در زندگی شخصی خود استفاده می کنند .

وزیر اقتصاد دیجیتال استرالیا، در نشست خبری گفت : رمزارزها یک “ترند موقتی” نیستند و انتقادهای وارد شده به صنعت رمزارزها را به عدم پذیرش اینترنت در دهه ۱۹۹۰ تشبیه کرد که عده‌ای آن را صرفا برای خلاف کردن می‌دانستند.

اما تورگ نشان داده که برای بهبود کیفیت زندگی هم میشود از رمز ارز ها استفاده کرد.

با این حال تورگ،  در همین مدت کم باعث اعتماد خیلی از کاربر ها شده و به نظر می رسد  بسیاری از کاربر هایی که تورگ دارند

بیشتر مشتاق به نگه داشتن آن برای مدت زمان طولانی تری هستند ، همچنین تورگ نشان داده که می تواند پتانسیل رشد بسیار زیادی داشته باشد.

زمان زیادی طول نخواهد کشید تا این ارز دیجیتال که اولین رمز ارز کاربردی جهان است، به یکی از محبوب ترین  کریپتوکارنسی  ها در جهان تبدیل شود.

یکی دیگر از مهمترین عواملی که باعث ایجاد اعتماد در کاربران حوزه رمز ارز شده موضوع پشتیبانی یک پروژه است که خوشبختانه بنیاد ترک راه حل خوبی برای آن دارد. آنها بیش از ۱۸ جمع فعال حوزه رمز ارز دارند و در پلتفرم های مختلف با زبان های مختلف پاسخگوی نیاز کاربر هستند.

این پشتیبانی ها در پلتفرم های مختلف از جمله توییتر، تلگرام ، فیسبوک ، و ردیت هستند و

 جالب است بدانید که آنها پشتیبانی به زبان فارسی و  اینستاگرام فارسی زبان هم دارند،  و شما می توانید با مراجعه به شبکه‌های اجتماعی فارسی زبان این کریپتوکارنسی سوالات خودتون رو مطرح کنید.

با ظهور هر روزه کریپتوکارنسی ها  انتخاب یک رمز ارز مناسب و سرمایه گذاری روی آن دشوار شده است اما مسئله مهم بررسی تکنولوژی پشت یک رمز است. تکنولوژی تورگ  به دلیل پشتیبانی از شبکه‌های مختلفی مثل:

Polygon ،  BSC  ،  Solana ،  xDai ، erc20

رمز ارز متفاوتی را خلق کرده است.این کریپتو کارنسی که در آینده رشد زیادی خواهد داشت را امروز می‌توان به قیمت خیلی پایینی خریداری کرد. هر چند که این رمز ارز از زمان لیست شدن اش در صرافی یونی سواپ  با رشد خیلی خوبی مواجه شده

 اما همچنان سیر صعودی خود را حفظ کرده  و تا تبدیل شدن به یک رمز ارز کاربردی پرداخت راه زیادی را در پیش دارد و می توان به عنوان یک سرمایه گذاری سودآور به آن نگاه کرد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت رسمی تورگ به آدرس https://torg.to وهمچنین توییتر https://twitter.com/TORGTogether و تلگرام https://t.me/TORG_Together مراجعه کنید.

سلب مسئولیت: ارزش ارزهای دیجیتال می تواند پایین یا به همان نسبت بالا بروند این مقاله صرفا جنبه آموزشی دارد و بهتر است برای اقدامات بعدی با مشاور مالی خود مشورت کنید.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا