کد خبر: 06040034560
اقتصادبازارها و خدمات مالیبورسروزنامه

«شستا بزرگ‌ترین افزایش سرمایه تاریخ بورس را رقم خواهد زد»

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی از در دستور کار بودن افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها در شستا خبر داد

به گفته مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی، افزایش سرمایه ۱۲۰۰درصدی شستا در راه است.

 محمد رضوانی‌فر در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره افزایش سرمایه شرکت تامین اجتماعی با نماد شستا گفت: افزایش سرمایه‌ای از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها در دستور کار داریم که گزارش کارشناس رسمی به کمک همکاران کانون کارشناسان و وکلای دادگستری تهیه شده است.

او بیان کرد: برآورد افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی در شستا ۱۲۰۰ درصد است. همچنین از گزارش رسمی نیز رونمایی شد و به جایی رسیده‌ایم که فقط تائید سازمان بورس باقی مانده است.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی بیان کرد: افزایش سرمایه ۱۲۰۰درصدی جزو بزرگ‌ترین افزایش سرمایه‌ای است که می‌تواند در تاریخ بورس ایران اتفاق بیفتد و شاید سرمایه ثبت‌شده شستا بعد از این افزایش سرمایه به عددی حدود ۱۷۰– ۱۸۰هزار میلیارد تومان برسد.

او در پایان بیان کرد: شرکت شستا،  با افزایش سرمایه‌ای در خرداد سال گذشته نیز از سرمایه ۳هزار و ۹۰۰میلیارد تومانی به ۸هزار میلیارد تومان رسید و در پایان سال ۹۹ هم از محل سود انباشته، افزایش سرمایه از ۸هزار میلیارد تومان به ۱۴هزار و ۲۰۰میلیارد تومان در دستور کار قرار گرفت.

آخرین افزایش سرمایه «شستا» به دلیل به ثبت نرسیدن در پرتفوی سهامداران این شرکت قرار نگرفته است.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا