کد خبر: 020403163690
اخبار شرکت هاتولید و بازرگانیدسته‌بندی نشدهصنعت و معدن

عرضه کامیون کشنده تک محور فاو ۴۶۰ فردا (یکشنبه) در بورس کالای ایران

شرکت سیباموتور کامیون کشنده تک محور فاو ۴۶۰ را فردا ۳ تیر در بورس کالا و با قیمت ۴ میلیارد و ۳۹۲ میلیون تومان عرضه می‌کند.

تالار خودرو بورس کالا فردا (یکشنبه ۳ تیر) میزبان عرضه کامیون کشنده تک محور فاو J6 متعلق به شرکت سیباموتور است. قیمت پایه کامیون کشنده فاو ۴ میلیارد و ۳۹۲ میلیون تومان تعیین شده که برای انجام معامله بایستی معادل ۱۰ درصد آن در حساب بورسی خریدار موجود باشد و این محصولات ۳ شهریور سال جاری تحویل مشتریان خواهد شد.

کشنده تک محور فاو ۴۶۰

کامیون فاو با موتور قدرتمند از برند WUXI Diesel Engine Works و حجم موتور ۱۱۰۵۰ سی‌سی با نسبت تراکم ۱۸/۳:۱، یک ساختار مقاوم و قابل‌اعتماد را تضمین می‌کند.

این کامیون دارای موتور ۶ سیلندر خطی و تکنولوژی تزریق مستقیم، همراه با توربو شارژ و اینتر کولر، به شما توانایی عملکرد بی‌نظیری را ارائه می‌دهد.

کشنده فاو تک ۴۶۰ با حداکثر قدرت ۴۶۰ اسب بخار در ۱۹۰۰ دور در دقیقه و حداکثر گشتاور ۲۲۰۰ نیوتن متر، قدرتی استوار را در اختیار شما قرار می‌دهد و آماده انجام ماموریت‌های سنگین و پیچیده است.

کشنده فاو ۴۶۰ دارای استاندارد آلایندگی EEV Euro5 و سیستم کاهنده آلایندگی کاتالیست هوشمند (SCR) بوده که علاوه بر افزایش کارایی اقتصادی، به حفظ محیط‌زیست نیز متعهد است.

در بخش سیستم سوخت‌رسانی، کشنده تک محور فاو ۴۶۰ به‌وسیله انژکتور – کانال مشترک از بوش آلمان تأمین می‌شود که اطمینان از بهره‌وری و کارایی بیشتر سوخت را فراهم می‌آورد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا