کد خبر: 08119914016
گردشگری

قیمت تور کیش از اهواز چقدر است

کیش یک سرزمین رویایی برای کسانی است که قصد دارند چند روز در سال تفریح کنند، از محیط لذت ببرند و کنار ساحل خلیج فارس پیاده‌روی کنند یا تنی به آب بزنند.

این جزیره با آرامش بی‌نظیرش سالانه میزبان هزاران مسافر از سراسر ایران است. اگر شما ساکن اهواز هستید و قصد سفر دارید، کیش یکی از بهترین انتخاب‌های شما خواهد بود. برای گذراندن چند روز در جزیره کیش با آب‌وهوای فوق‌العاده و تفریحات هیجان‌انگیز کافی است از سایت‌های معتبر تور کیش علی بابا را جستجو و رزرو کنید. بدون شک این تعطیلات برای شما خاص و متفاوت خواهد بود.

این دو شهر در یک خط مستقیم از بالا به پایین در حاشیه خلیج فارس قرار گرفته‌اند. اگر از اهواز در استان خوزستان حرکت کنید، باید با گذر از استان بوشهر خودتان را به هرمزگان و جزیره زیبای کیش برسانید. در نگاه اول به نظر می‌رسد اهواز و کیش هر دو در ناحیه جنوبی کشور قرار گرفته‌اند و نباید خیلی از هم دور باشند. اما فاصله بین این دو نقطه ۹۵۶ کیلومتر است.

اگر این مسیر را با خودروی شخصی طی کنید، می‌توانید خلیج فارس را از نزدیک ببینید و در طول مسیر از جاذبه‌های گردشگری بین راه لذت ببرید. برای مثال با ورود به استان بوشهر، علاوه‌بر ساحل خلیج، موزه‌های مختلف مانند موزه رئیسعلی دلواری، بنادر گوناگون از جمله بندر تاریخی سیراف و قلعه سیراف و پارک ملی ساحلی نایبند در مسیر شما قرار گرفته‌اند.

این سفر هیجان‌انگیز که در محور جنوبی کشور طی می‌شود، شما را با فرهنگ‌هایی نزدیک به هم اما با تفاوت‌های خاص و دیدنی آشنا می‌کند. علاوه‌براین تجربه سفر به جزیره زیبای کیش خاطره‌ای به‌یادماندنی است که هرگز فراموش نخواهید کرد.

چطور تور ارزان پیدا کنیم؟

هزینه‌های تور تا حد زیادی به هتلی که انتخاب می‌کنید، وابسته است. چون عمده هزینه‌ای که برای اقامت و سفر به کیش پرداخت می‌کنید، مربوط به محل اقامت شما و تعداد روزی است که در آن محل ساکن هستید. بنابراین تعداد ستاره‌های هتل و مدت زمانی که در آن اقامت دارید، تاثیر زیادی بر قیمت تور دارد. نکته دیگر زمانی است که برای سفر با تور انتخاب کرده‌اید. اغلب در تعطیلات و روزهای آخر هفته قیمت تورهای کیش افزایش پیدا می‌کند. بنابراین اگر محدودیتی برای انتخاب زمان ندارید، در روزهای وسط هفته و روزهای غیرتعطیل تور مناسب خودتان را جستجو و رزرو کنید و از گذراندن چندین روز هیجان‌انگیز در کیش لذت ببرید.

قیمت تور کیش متناسب با هتل

همان‌طورکه گفته شد قیمت تور ارتباط مستقیم با هتلی دارد که انتخاب کرده‌اید. اگر قصد اقامت در هتل‌های دو ستاره کیش را داشته باشید، هزینه یک شب اقامت شما همراه با تور از یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان شروع می‌شود. با انتخاب هتل‌های سه ستاره هزینه تور شما به یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان افزایش پیدا می‌کند و تا یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان هم می‌رسد.

چون به هر حال امکانات و خدمات هتل‌های سه ستاره هم متفاوت است. درصورتی‌که شما بخواهید در یک هتل چهار ستاره با امکانات و خدمات ویژه‌تر اقامت داشته باشید، هزینه تور شما از یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان شروع می‌شود. هزینه تور کیش از اهواز با اقامت در هتل‌های پنج ستاره که بالاترین قیمت را دارد، از یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان شروع می‌شود و تا سه میلیون و ۳۰۰ هزار تومان افزایش پیدا می‌کند. بنابراین عمده هزینه‌های شما وابسته به هتلی است که در آن اقامت دارید.

تور لحظه آخری

تور کیش
تور کیش

 اگر از جمله کسانی هستید که محدودیت زمانی ندارید، یک گزینه دیگر هم پیش‌روی شما قرار دارد؛ تور لحظه آخری. تور لحظه آخری برای کسانی که نیاز به برنامه‌ریزی از قبل ندارند، یک پیشنهاد شگفت‌انگیز است. با جستجوی تور لحظه آخری کیش می‌توانید سفری ارزان و مقرون‌به‌صرفه را تجربه کنید.

تور کیش یکی از پرطرفدارترین تورهای گردشگری میان ایرانیان است. برای جستجوی تور کیش از اهواز فقط باید تاریخ سفرتان را مشخص و با وارد کردن زمان رفت‌وبرگشت مناسب‌ترین تور را انتخاب کنید. برای سفر به کیش فصلی را درنظر بگیرید که دمای هوا متعادل‌تر باشد.

اکثرا سفر در زمستان و نزدیک به بهار برای گردشگرانی که از گرمای هوا فراری هستند، گزینه مناسب‌تری است. در هر سفری بهتر است که تا جایی که ممکن است سبک سفر کنید. در سفر به کیش هم این موضوع را مدنظر داشته باشید و البته سعی کنید با پوشیدن لباس‌های رنگ روشن و همراه داشتن کرم ضد آفتاب شرایط سفر را برای خودتان راحت‌تر کنید.

کیش مانند یک جزیره رویایی همراه با برنامه‌های تفریحی متنوع است. در این سفر بدون شک از فضا، امکانات تفریحی و آرامش جزیره لذت خواهید برد. درصورتی‌که با تور کیش از اهواز سفرتان را شروع کرده‌اید، با مدیر تور هماهنگ شوید تا طبق برنامه از همه جاذبه‌‎های گردشگری جزیره دیدن کنید.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا