کد خبر: 28090061530
اخبار شرکت هابازارها و خدمات مالیبانک و بیمهروزنامه

مدیرعامل: از ۳ دستاورد و پروژه جدید پست‌بانک رونمایی می‌شود

مدیرعامل پست‌بانک از رونمایی سه دستاورد و پروژه جدید همزمان با بیست و ششمین سالگرد تاسیس بانک خبر داد و گفت که اقدامات و پروژه‌‌های جدید شامل، رونمایی از نشان و لوگو جدید، تجهیز ناوگان حمل و نقل مدیریت شعب استان‌ها و گلنگ‌زنی آغاز احداث ساختمان جدید است.

به گزارش روابط‌عمومی پست‌بانک، بهزاد شیری، با اعلام این مطلب افزود: همزمان با بیست و ششمین سالگرد فعالیت بانک، کلنگ‌زنی احداث ساختمان جدید بانک که متناسب با برندینگ و جایگاه فعلی بانک است نیز آغاز می‌شود.

مدیرعامل پست‌بانک رونمایی از ناوگان حمل و نقل مدیریت شعب استان‌ها را بخشی دیگری از برنامه‌های این روز اعلام کرد و گفت: با توجه به ماموریت‌های بانک، نیاز جدی به نوسازی و تقویت ناوگان حمل و نقل مدیریت شعب استان‌ها احساس می‌شد و وضع کنونی بانک، عبور از زیان‌دهی و سودآروی پیاپی این فرصت را فراهم کرد تا ناوگان حمل و نقل بانک در سراسر کشور تجدید و نوسازی شود.

شیری با بیان اینکه پست‌بانک توانسته است با سودآوری و جبران زیان‌دهی چند سال گذشته، جایگاه خود را در بین رقبای بانکی ۹پله ارتقا دهد، خاطرنشان کرد: پست‌بانک در چند روز گذشته با تصویب افزایش سرمایه در مجمع عمومی فوق‌العاده، گام بزرگی برای تثبیت موفقیت‌های خود در بازار مالی کشور برداشته است.

او با بیان اینکه پست‌بانک با حضور در روستاها، فضای جدیدی را برای فرصت‌های متنوع آینده در پیش روی خود دارد که هیچ رقیبی به آنجا وارد نمی‌شود، تصریح کرد: با رویکرد توسعه بانکداری دیجیتال برنامه‌های قابل اجرایی را در سال جاری برای حضور در روستاها طراحی کرده‌‌ایم که نیازهای مشتریان را تامین کند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا