کد خبر: 201201123718
اخبار شرکت ها

نشست مشترک مدیران پژوهشگاه صنعت نفت و نمایندگان حوزه نفت و انرژی کشور عمّان

روز سه‌شنبه ۱۶ اسفند‌ماه در راستای همکاری‌های ایران و عمّان در بخش‌های بالادست و پایین‌ دست و با هدف توسعه همکاری های بین‌المللی، مدیران پژوهشگاه صنعت نفت و نمایندگان کشور عمّان نشست مشترکی برگزار کردند.

به گزارش روابط‌عمومی پژوهشگاه صنعت نفت، مدیران هر دو مجموعه ضمن معرفی دستاوردها و محصولات هر دو کشور خواستار توسعه همکاری‌های فی‌ ما بین شدند.

بر همین اساس مدیران پژوهشگاه صنعت نفت، آمادگی خود را جهت همکاری با طرف عمّانی در زمینه‌ آموزش‌های کاربردی، توسعه فناوری و تحقیقات پایه اعلام کردند و تاکید داشتند که این مجموعه می‌تواند با دانشگاه‌ها، مراکز تحقیقاتی و همچنین بخش‌های صنعتی کشور عمّان همکاری‌های بیشتری داشته باشد.

همچنین در این جلسه رئیس پژوهشگاه صنعت نفت به فعالیت‌های این سازمان پژوهشی در توسعه زنجیره ارزش نفت و گاز اشاره و تاکید کرد که این مجموعه می‌تواند در زمینه اکتشاف تا صادرات با تمامی شرکت‌های حوزه نفت و انرژی همکاری کند و بستری را برای همکاری شرکت‌های عمّانی با بخش خصوصی و شرکت‌های دانش بنیان فعال این حوزه فراهم سازد.

گفتنی است نمایندگان کشور عمّان ضمن ابراز علاقه از برگزاری این نشست تخصصی، از توانمندی‌های حوزه‌های مختلف بالادست، پایین‌دست و انرژی و محیط زیست پژوهشگاه صنعت نفت با هدف آشنایی بیشتر با دستاوردهای محققان این مجموعه بازدید کردند.

خاطر نشان می‌شود در این رویداد، نمایندگانی از وزارت انرژی و معادن کشور عمّان و همچنین مدیرانی از حوزه بالادست شرکت‌های نفتی این کشور حضور داشتند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا