کد خبر: 29050197142
روزنامهمدیریت و اقتصاد محلی

نصب و فعال‌سازی جایگاه‌های سیار سوخت در مرز شلمچه

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان با اشاره به تامین سوخت برای ایام اربعین در مرز شلمچه خاطرنشان کرد که براساس صورت‌جلسه‌ فرمانداری از هفته آینده مقدمات نصب یک جایگاه‌ سیار سوخت برای ایام اربعین فراهم ‌می‌شود و امسال سعی می‌کنیم بیشتر از قبل ظرفیت‌های جایگاه‌ها را افزایش دهیم تا مردم برای سوخت‌گیری با مشکل مواجه نشوند.

محمد بنی سعید در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص تامین سوخت مرز شلمچه در ایام اربعین اظهار کرد: تامین سوخت مرز شلمچه برای ایام اربعین، قبل از اربعین در حال انجام است. در این راستا یک جایگاه سیار در محل بارانداز مرز شلمچه از سال‌های قبل نصب شده است و دو سال قبل نیز یک جایگاه ثابت در اول جاده شلمچه احداث شده است.

او افزود: در مرز شلمچه یک جایگاه سیار هر ساله قبل از ایام اربعین با ظرفیت ۲۵ هزار لیتر نصب می‌شود که مختص اتوبوس‌ها برای سوخت‌گیری نفت و گاز است. امسال نیز سعی می‌کنیم جایگاه‌هایی که در حوزه استحفاظی شلمچه وجود دارند را بیشتر از قبل ظرفیت‌ آن‌ها را تکمیل کنیم تا مردم برای انجام سوخت‌گیری با مشکل مواجه نشوند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان بیان کرد: در ورودی شلمچه و در محل بارانداز شملچه که بیشتر محل تردد کامیون‌های عراقی و ایرانی است یک جایگاه ثابت وجود دارد.

علاوه بر این یک جایگاه سیار دیگر نیز هفته آینده در مسیر نزدیک شلمچه در محل ورود اتوبوس‌ها به شهر نصب می‌شود تا اتوبوس‌ها برای انجام سوخت‌گیری نفت و گاز با مشکل مواجه نشوند و مجبور نباشند وارد شهر شوند.

بنی سعید در خصوص تامین سوخت اتومبیل‌های شخصی تصریح کرد: برای اتومبیل‌های شخصی نیز ما یک جایگاه در ورودی شلمچه داریم و یک جایگاه دیگر نیز می‌توانیم نصب کنیم اما مشکلی در این زمینه وجود ندارد، چون ترافیکی برای سوخت‌گیری اتومبیل‌های شخصی نداریم و معمولا اتومبیل‌ها در پارکینگ متوقف می‌شوند و مردم از وسیله‌های نقلیه که عراقی‌ها آنجا دارند استفاده می‌کنند.

او در خصوص زمان نصب جایگاه‌ها بیان کرد: موکب‌ها فعلا در حال آماده سازی هستند و براساس زمانی که فرمانداری به ما اعلام می‌کند جایگاه‌های سیار را نصب می‌کنیم. اکنون تاریخ مشخصی به ما اعلام نشده است، اما براساس صورتجلسه‌ فرمانداری، به احتمال زیاد هفته اول شهریورماه که هفته آینده است مقدمات نصب و فعال‌سازی جایگاه‌ها فراهم می‌شود.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا