کد خبر: 23109912184
روزنامهمدیریت و اقتصاد محلی

هاشمی: سوال از شهردار تهران اعلام وصول شد

محسن هاشمی، رئیس شورای اسلامی شهر تهران اعلام کرد که موضوع سوال از شهردار پایتخت با ۸ امضا اعلام وصول شده که البته چند عضو بعدا امضای خود را از پای این سوال پس گرفته‌اند.

به گزارش ایرنا، محسن هاشمی روز در دویست و شصت و‌چهارمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران افزود: اولین دستور جلسه هم‌اندیشی امروز اعضای شورای شهر، موضوع سوال از شهردار در مورد سرپرستانی بود که از زمان قانونی سرپرستی آنها مدت‌ها گذشته است.

وی ادامه داد: می دانید که براساس آیین‎نامه اگر تذکری داده شود و عضو تذکردهنده قانع نشود، می‌تواند آن را تبدیل به سوال از شهردار کند.

هاشمی اضافه کرد: این سوال توسط ۸ نفر از اعضای شورا مطرح شده و بنده نیز برابر قانون آن‌را به شهردار ابلاغ می‌کنم و شهردار موظف به پاسخگویی ظرف ۱۰ روز است.

به گفته هاشمی، همچنین تصمیم گرفته شد که اول این موضوع به کمیسیون برنامه و‌بودجه ارجاع داده شود چراکه چند نفر امضای خود را از این سوال پس گرفته اند.

وی اظهار کرد: از سوی دیگر هم مقرر شد این کمیسیون شهردار و اعضا را دعوت و ظرف یک هفته مشکلات را حل کند و اگر اعضا بازهم قانع نشدند سوال از شهردار در صحن مطرح شود.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا