کد خبر: 170602137425
روزنامهعصر انقراض (طنز)

وزرا برای نمونه شدن بشتابید

«عیسی زارع‌پور به عنوان وزیر نمونه انتخاب شد.»

راضیه حسینی

به صورت طبیعی همه منتظرند در شرح خبر دلیل نمونه شدن  وزیر اعلام شود. مثلاً چقدر بر سرعت اینترنت افزوده؟ چه میزان از مشکلات درحوزه‌ ارتباطات کم شده است؟ در حالی‌که همه منتظرند بدانند چه اتفاقی افتاده که وزیر ارتباطات را لایق چنین عنوانی کرده است، مسئولان برای‌مان شگفتانه آماده کردند. اصلاً خبری از موفقیت درحوزه‌ی ارتباطات نیست، جناب زارع‌پور به عنوان «وزیر نمونه جمعیتی» انتخاب شده‌اند، به دلیل دارا بودن ۵ فرزند.

وزراری عزیز، حیطه‌ی رقابتی‌تان کاملاً مشخص شد و می‌توانید از این به بعد برای دریافت عنوان وزیر نمونه تلاش کنید. اصلاً هم لازم نیست خودتان را به دردسر بیندازید  و برای بهبود شرایط مملکت کاری کنید، همین که بر تعداد فرزندان بیفزایید کافی است.

حالا که ملاک نمونه بودن تعداد فرزندان است، پیشنهاد می‌کنیم از روش معکوس استفاده کنید. یعنی به جای این‌که وزیر پرفرزند پیدا کنید. پرفرزندان را وزیر کنید. می‌توانید کارگروهی در مجلس تشکیل دهید تحت عنوان «پدر نمونه، وزیر آینده» بعد در کل کشور به جستجوی پدری که بیشترین تعداد فرزند را دارد بگردید.

اگر به مواردی برخوردید که سن پدر به دوران جنگ جهانی دوم می‌رسید، اصلاً نگران نباشید، مهم، تعداد فرزدان است و تجربه‌ی کافی و عالی در این زمینه. مطمئن باشید با سپردن مسئولیت به چنین افرادی شاهد رشد و شکوفایی کشور در همه‌ی زمینه‌ها خواهید بود.

بعد از مدتی در مملکت به ازاری هر یک شهروند معمولی، پنج آقازاده خواهیم داشت، و همین مسأله باعث رشد اقتصادی و بالا رفتن شاخص کیفیت زندگی مردم می‌شود. در واقع مردم معمولی به حدی کم می‌شود که دیگر کسی آنها را پیدا نمی‌کند و پرایدهای‌شان وسط لامبورگینی و پورشه آقازاده‌ها گم می‌شود.

مسئولان به همین راحتی می‌توانند کشوری آزاد و پیشرفته تحویل مردم، که نه، تحویل نوه نتیجه‌های خودشان بدهند. اگر همین منوال ادامه پیدا کند، به راحتی نسل تمام مردم معمولی منقرض می‌شود و هر چه می‌ماند ژن برتر است.

لطفاً هر چه سریع‌تر برای پیدا کردن پدران نمونه حاضر، و وزرای نمونه آینده اقدام کنید.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا