کد خبر: 05010020297
اخبار شرکت ها

پیام نوروزی دکتر علیرضا شهیدی معاون وزیر صمت و رئیس سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور

زمین نفس می‌کشد و آسمان عنبرافشان می‌گردد و قلب‌ها همراه با باد بهاری زنده می‌شوند. با جاری ساختن ذکر یا “مقلب‌القلوب” از خداوند می‌خواهم زندگیِ پر از سلامتی و امید در انتظار هموطنانم در ایران زمین باشد و انسان‌ها را در سختی‌ها یاری رساند.

کارنامه سال ۱۳۹۹ را در حالی به پایان می‌بریم که همه ساکنان زمین درگیر همه‌گیری بیماری منحوس کرونا بودند و اکنون جای بسیاری از هموطنانمان در لحظه تحویل سال در کنار خانواده‌هایشان خالی است. زبانم از بیان این تجربه‌ سنگین برای همه ملت شریف ایران و همچنین همه همنوعانمان در سراسر گیتی قاصر است.

آنچه مسلم است؛ ایران و ایرانی با همدلی و یکپارچگی با تکیه بر الطاف پروردگار متعال و دستان توانگر متخصصان و درایت و دلسوزی مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مسیر روشن خود را می‌یابند و آینده‌ای بهتر از زمان حال را شاهد خواهند بود.

انسان همواره علاوه بر این‌که سر تعظیم در برابر خواست و اداره پروردگار جهانیان فرود می‌آورد؛ با توکل به قدرت حق، به مقابله با حوادث ناگوار می‌رود و با تکیه بر علم و دانش روزافزون با مصائبی از جمله همه‌گیری کرونا دست و پنجه نرم می‌کند.

از ایزد یگانه خواستارم در سایه الطافش و با همت سخت‌کوشانه همکاران کارآمد و متعهد خود در سازمان زمین‌شناسی واکتشافات‌معدنی کشور، در مسیر تحقق اهداف تعیین شده و اجرای برنامه‌های راهبردی به افق‌های مطلوب‌تر یاریمان کند تا در برابر انتظارات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و ملت شریف ایران اسلامی سربلند و سرافراز باشیم.

بار دیگر ضمن تبریک بهار و آغاز لبخند زمین در سال ۱۴۰۰، آرزومند روزهای بهتری برای زمین و زمینیان هستم و سالی پر از برکت، تندرستی و بهروزی برای تمام همکاران بزرگوارم خواستارم

گر بهار عمر باشد باز بر تخت چمن
چتر گل در سر کشی ای مرغ خوشخوان غم مخور
دورِ گردون گر دو روزی بر مراد ما نرفت
دائما یکسان نباشد حال دوران غم مخور

علیرضا شهیدی
معاون وزیر و رئیس سازمان

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا