کد خبر: 19110068730
روزنامهعصر انقراض (طنز)

کفتر کاکل به سر های های

راضیه حسینی

زارع‌پور، وزیر ارتباطات: «گران شدن اینترنت در سال بعد حتمی است.»

بحث کیفیت هم که مثل صحبت از مهریه، در مراسم خواستگاری است. «کی داده، کی گرفته؟» این‌که سرعت اینترنت در ایران، با هفت پله سقوط به ربطه هفتاد و نه در جهان رسیده، اصلاً مهم نیست.

به رتبه ۱۷۹ هم برسیم باز سال آینده اینترنت گران می‌شود. اگر رابطه بالا رفتن قیمت اینترنت و پایین آمدن کیفیت آن، همین‌طور صعودی، نزولی ادامه پیدا کند، احتمالاً متدهای جدیدی از ارتباط به بازار خواهند آمد.

توجه شما را به چند مدل جدید جلب می‌کنیم:

 «آیا از کندی اینترنت رنج می‌برید؟ آیا تا یک پیام به مقصد برسد دق می‌کنید؟ اصلاً نگران نباشید. ما «کفتر کاکل ‌به سر های های» را به شما پیشنهاد می‌کنیم. آژانس خبررسانی ما با سرعتی باورنکردنی پیام‌های شما را به مقصد می‌رساند.

فقط کافی است با ما تماس بگیرید، تا ظرف چند دقیقه یک کفتر برای شما بفرستیم. پیغام خودتان را به پای او ببندید و با خیالی آسوده چای یا قهوه‌تان را بنوشید.

اگر اشتراک یک‌ماه کفترهای ما را بگیرید، صبح به صبح همه خبرهای روز دنیا و ایران را برای شما ارسال خواهیم کرد. فقط با یک نوک زدن به در، همه پیام‌ها به شما می‌رسند.»

 «اگر دیگر نمی‌توانید حتی یک عکس آپلود کنید. اگر از دانلود یک ایموجی هم عاجز مانده‌اید، اصلاً نگران نباشید. خدمات «دودافزا» در خدمت شماست. فقط کافی است به بالکن یا پشت‌بام بروید و یک کپه بسیار کوچک آتش روشن کنید.

ما به محض دیدن دود پیغام شما را دریافت می‌کنیم. سریع دود را رمزگشایی می‌کنیم و به همکار موردنظر ارجاع می‌دهیم. اصلاً نگران نباشید. ما در همه جای دنیا نیرو داریم و پیام شما در سریع‌ترین حالت ممکن فرستاده خواهد شد.

«خیال‌تون راحت. هرچقدر هم طول بکشه دیگه از اینترنت، داغون‌تر نیست.»

«ما این‌جا هستیم تا شما را با جدیدترین روش برقراری ارتباط آشنا کنیم. ذهن‌تان را به ما بسپارید. «تله‌پات خاوران سبز گستر کویر» ارائه‌دهنده انواع خدمات تله‌پاتی با جدیدترین متدهای روز دنیا. فقط کافی‌ است به مقصد فکر کنید تا پیام، خود به خود فرستاده شود.

حتی می‌توانید فیلم‌هایی با کیفیت فور کی  و حجم‌های بالا برای دوستان‌تان بفرستید. قابلیت سند برای پنج نفر هم‌زمان، با سرعتی بالا و همین‌طور قابلیت دریافت از پنج نفر در کمترین زمان. با ما قدرت ذهن را درک کنید.»

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا